شناسهٔ خبر: 37898937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مدیر كل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۱ پروژه راه و شهرسازی/ ۵۸ میلیارد تومان ارزش پروژه‌های دهه فجر

مدیر كل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در دهه مبارك فجر امسال ۱۱ پروژه راه و شهرسازی با پنجاه و هشت میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در این استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

فرزاد رستمی افزود: از این تعداد پروژه ها، ۹ پروژه راه‌سازی و ۳ پروژه فنی و اجرایی شامل مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ریز، دفتر امام جمعه شهرستان عسلویه و فرمانداری شهرستان دیر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاحی است.

وی افزود: در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها پروژه تعریض و بهسازی محور خروجی آبپخش به سمت گناوه به طول ۵.۲ کیلومتر، و بهسازی و تعریض قطعه اول محور خورموج لاور شرقی دشت پلنگ به طول ۵ کیلومتر، تعریض قطعه دوم و سوم محور طلحه – فاریاب به طول ۳.۸ کیلومتر به مناسبت گرامیداشت دهه فجر آماده افتتاح است.

رستمی اضافه کرد: اصلاح و بهسازی قوس چهارم کلمه – بوشکان ، بهسازی و احداث محور جدید بخشی  از محور دهرود – تنگ ارم به طول ۱۴ کیلومتر، احداث ۱۸ دستگاه آبرو محور چهل زرعی به سمعیا، روکش آسفالت محور امامزاده – شلدان به طول ۱۲ کیلومتر با اعتباری بالغ ۲۷ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: ابنیه فنی محور پرجونک – تنگ ارم با دال و شناژ ۸ دستگاه پل، ۴ دستگاه آبرو لوله ای، احداث ۲ دستگاه آبرو یک دهانه ۳ متری به اتمام رسیده که در دهه فجر افتتاح می شود.

رستمی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها امكان دسترسی ایمن و راحت همراه با كاهش تلفات جاده‌ای برای مردم فراهم می شود.

نظر شما