شناسهٔ خبر: 37898832 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا

طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات نوروز ۹۹ در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بیژن بهرامی معاون بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات نوروز ۹۹ در استان اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح به منظور جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی کالا و خدمات در این استان از اول اسفند ۹۸ تا ۳۱ فروردین ۹۹ ادامه دارد.

بهرامی اضافه کرد: در این طرح بازرسی ویژه ۴۰ بازرس در قالب ۲۰ گروه بر نحوه فروش ارقام مورد نیاز مردم از جمله در بخش کالایی شامل نان، لبنیات (شیر، ماست و پنیر)، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، روغن نباتی، حبوبات، میوه (سیب وپرتقال)، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی جات، روغن موتور، مواد شوینده و تایر خودرو در بخش خدماتی شامل شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی و دریایی و دفاتر فروش آن ها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحد‌های اقامتی، غذاخوری ها، رستوران‌های بین شهری، نظارت بر عملکرد انبار‌ها و سردخانه ها، میادین میوه و تره بار، خدمات خشکشویی و قالیشویی نظارت می‌کنند.

او ادامه داد: در این طرح مأموران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به صورت ۲۴ ساعته به بازرسی از صنوف مختلف پرداخته و با افراد متخلف به شدت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ف

نظر شما