شناسهٔ خبر: 37898785 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهارت خیرکننده آرایشگر در آرایش مو با آتش!

ویدئویی که مهارت باورنکردنی یک آرایشگر در اصلاح موی سر مشتریانش با آتش را نشان می‌دهد بیش از ۴۳ میلیون بیننده داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آرایشگری، حرفه‌ای است که برخی افراد مجذوب آن می‌شوند. ارتباط با آدم‌های مختلف و تنوع در این حرفه موجب می‌شود تا برخی بویژه جوانان با آموزش دوره‌های مقدماتی جذب این کار شوند.

اما این حرفه علاوه بر مهارت نیاز به استعداد نیز دارد؛ به عبارت دیگر فرد باید علاوه بر صرف برای یادگیری، استعداد این حرفه را نیز داشته باشد. مانند یک آرایشگر جوان هندوستانی که به تازگی ویدئویی از او در فضای مجازی خبرساز شده است.

ویدئویی که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده این پسر جوان را در حالی که با آتش مشغول پیاده کردن یک مدل روی موی سر یکی از مشتریانش است نشان می‌دهد. در این ویدئو که تبدیل به ویدئویی پربازدید نیز شده است این آرایشگر با مهارتی دیدنی و خیره کننده در حالی که روی موی سر مشتری خود آتش روشن کرده در حال آرایش موهایش دیده می‌شود. در حالی که بیننده با دیدن این ویدئو در نگاه نخست تصور می‌کند که مو‌های مشتری در حال سوختن است، اما این جوان با مهارتی خاص ضمن خاموش کردن آتش مدل مورد نظر را روی موی سر  مشتری پیاده می‌کند.

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۴۳ میلیون بیننده داشته است. این ویدئو نخستین بار در تیک توک منتشر و توجه بیش از ۳۰ میلیون بیننده را به خود جلب کرد. این ویدئو سپس در توئیتر منتشر و ۱۵ میلیون بار دیده شد. اگرچه مکان دقیق تهیه این ویدئو مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد در هند بوده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «نمی‌دانم می‌توانم مانند مشتری که روی صندلی نشسته و به این جوان اعتماد کرده، من نیز به او اعتماد کنم؟»

<div id="video-display-embed-code_11274381" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7225326/11274381?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما