شناسهٔ خبر: 37898656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کرمان میزبان بیش از ۳۵۰ اسکیت سوار از سراسر استان

سومین دوره لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان، گرامیداشت مقام سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی"۱۰ و ۱۱ بهمن جاری با حضور بیش از ۳۵۰ ورزشکار در محل پیست اسکیت پارک مادر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

امیررضا آشورماهانی، رئیس هیئت اسکیت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی"در ردیف اسطوره هاییست که با عبور از خود و تعلقات اطرافش، در احیای دین و اصلاح خاک و سرزمین الهی همّت گماشت، گفت: بر ماست که یاد، نام و خاطره‌ی این اسطوره‌ی معاصر احیای دین را گرامی داریم.

او افزود: بر این اساس، سومین دوره لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان، گرامیداشت مقام سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی"و مزین به نام این شهید والامقام است.

آشورماهانی با اعلام اینکه این مرحله از لیگ در واقع مرحله سوم و پایانی لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان است که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، تصریح کرد: رقابت‌های بخش آقایان ۱۰ و بخش بانوان ۱۱ بهمن ۹۸ با حضور بیش از ۳۵۰ ورزشکار در محل پیست اسکیت پارک مادر کرمان برگزار می‌شود.

او بیان داشت: بدین ترتیب رقابت‌ها با شرکت ۶ تیم در بخش آقایان و ۷ تیم در بخش بانوان پیگیری می‌شود و با پایان یافتن این مرحله، تکلیف تیم‌های برتر در هر دو بخش مشخص خواهد شد.

آشورماهانی آیین اختتامیه این مسابقات را ساعت ۱۵ عصر روز ۲۱ بهمن در محل سالن کوثر کرمان عنوان کرد و افزود: با حضور مسئولان استانی از تیم‌های برتر هر ۲ بخش و کادر اجرایی این مسابقات تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ب

نظر شما