شناسهٔ خبر: 37898524 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

روند تحولات در منطقه غرب آسیا کاملاً به ضرر آمریکا و به سود جبهه مقاومت است

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: رأی پارلمان عراق به خروج نظامیان آمریکایی از این کشور و در پی آن تجمع چندین میلیونی مردم عراق در حمایت از رأی پارلمان، نشان داد روند تحولات در منطقه غرب آسیا کاملاً به ضرر آمریکا و به سود جبهه مقاومت است.

صاحب‌خبر -

عوض حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه قدرت بازدارنده دفاعی جمهوری اسلامی ایران کاری خواهد کرد که آمریکا فرار را بر قرار در منطقه غرب آسیا ترجیح دهد، گفت: امروز آبرویی برای آمریکایی‌ها در میان مردم غرب آسیا باقی نمانده است و آنها اگر از عقل سلیم برخوردار باشند، باید قبل از آنکه افتضاحات بیشتری را به بار بیاورند منطقه را ترک کنند.

وی افزود: جبهه مقاومت طی سال‌های اخیر با صبر استراتژیک خود کاری کرد که آمریکایی‌ها خودشان تشت رسوایی خودشان را به صدا دربیاورند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نهم رای پارلمان عراق به خروج نظامیان آمریکایی از این کشور و در پی آن تجمع چندین میلیونی مردم عراق در حمایت از رای پارلمان، نشان داد که روند تحولات در منطقه غرب آسیا کاملا به ضرر آمریکا و به سود جبهه مقاومت است.

بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام/

نظر شما