شناسهٔ خبر: 37897722 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) ؛

مراسم تشییع شهدای گمنام در استان یزد

این مراسم امروز چهارشنبه همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در یزد و میبد برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما یزد، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم تشییع سه شهید گمنام امروز چهارشنبه همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) از ساعت هشت و سی دقیقه صبح در یزد برگزار می شود.
سرهنگ زارع افزود: این مراسم امروز از ناحیه مرکزی سپاه واقع در بلوار شهید صدوقی آغاز و در مسیر‌های میدان باهنر و امام حسین تشییع می‌شوند و پس از اقامه نماز به سمت محل‌های درنظر گرفته شده تشییع خواهند شد.مراسم تشییع شهدای گمنام در استان یزد
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شهدای گمنام یزد هریک در دانشگاه فرهنگیان، فرماندهی انتظامی استان و حوزه علمیه کاظمیه به خاک سپرده خواهند شد.

سرهنگ زارع افزود: مراسم تکریم و یادبود چهارشهید گمنام و نیز یادبود سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاوت صبح روز پنجشنبه از ساعت هفت وسی دقیقه در مسجد روضه محمدیه برگزار خواهدشد.
برزگر جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد نیز درخصوص تشییع شهید گمنام در میبد گفت: مراسم تشیع و خاکسپاری شهید گمنام در میبد نیز امروز چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم زهرای مرضیه (س) در شهرستان میبد از میدان فلسطین به سمت میدان امام حسین فیروزآباد و از آنجا به سمت میدان جانباز و از این محل به سمت مصلی آیت الله اعرافی تشیع و در مصلی به خاک سپرده خواهد شد.

نظر شما