شناسهٔ خبر: 37897690 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مسعود اقبالی در گفتگو با خبرنگار آنا:

قلعه‌نویی ریسک بزرگی می‌کند/ بازیکنان وارد حاشیه نشوند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اگر قلعه‌نویی سرمربیگری تیم ملی را قبول کرده ریسک بزرگی انجام داد، تیم ملی باید تیم‌های عراق و بحرین را شکست دهد تا بتوانیم شرایط صعود را فراهم کنیم.

صاحب‌خبر -

مسعود اقبالی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره حضور قلعه‌نویی در نیمکت تیم ملی فوتبال ایران گفت: مسئولان فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی گزینه‌های محدودی داشتند. علی دایی، امیر قلعه‌نویی و یحیی گل‌محمدی گزینه‌های پیشنهادی بودند. به نظرم اگر قلعه‌نویی سرمربیگری تیم ملی را قبول کرده ریسک بزرگی انجام داده است. ما باید در برابر تیم‌های عراق و بحرین که در بازی رفت مقابل آنها شکست خورده‌ایم، پیروز میدان شویم تا بتوانیم شرایط صعود را فراهم کنیم. البته این دو بازی به میزبانی ایران برگزار می‌شود و همین موضوع نقطه قوتی است تا هواداران برای حمایت تیم ملی به ورزشگاه می‌آیند و روحیه آنها بالا می‌رود.

وی گفت: وجود قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال هم نکات قابل قبول و هم منفی دارد. به هر حال در تیم ملی تعدادی بازیکنان استقلال و پرسپولیس حضور دارند که ممکن است مسئله‌ساز شوند. به نظرم او باید با درایت کامل این مسائل را کنترل کند. از طرفی نسبت به تیم‌هایی که قرار است با آنها بازی کنند، شناخت کافی پیدا کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد قطعاً تیم ملی از این بحران بیرون می‌آید و می‌تواند به صعود فکر کند.

کارشناس فوتبال تأکید کرد که بازیکنان پرسپولیس و استقلال نباید به شبهات دامن بزنند بلکه باید به تیم ملی و موفقیت آن فکر کنند. اگر ملی‌پوشان بتوانند با همدلی و هماهنگی با کادر ملی پیش بروند، قطعاً نتیجه خواهند گرفت.

وی در این باره افزود: موضوع دیگری که باید قلعه‌نویی به آن توجه کند، بحث کادر فنی است. متأسفانه در ایران همیشه رابطه جای ضابطه را گرفته است. افراد به خاطر نزدیکی به یکدیگر در ترکیب تیم قرار می‌گیرند و این ممکن است مسئله‌ساز شود. به هر حال موقعیت حساسی برای تیم ملی است و امیدوارم قلعه‌نویی با توجه به تجربه‌ای که در این سال‌ها کسب کرده بتواند با آرامش و دقت در تصمیم‌گیری، شرایط را برای تیم ملی بهبود ببخشد.

انتهای پیام/4057/

نظر شما