شناسهٔ خبر: 37897573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان:

۶۱۱میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان سیل‌زده خوزستان پرداخت شد

اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: تاکنون ۶۱۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان مناطق سیل‌زده خوزستان پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کیخسرو چنگوایی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده اظهار کرد: از مجموع ۲۳ هزار و ۶۵۰ پرونده تأیید شده در کارگروه‌های شهرستانی به مبلغ ۶۲۰ میلیارد تومان، پژوهشگاه ۲۳ هزار و ۳۱۳ نفر را تأیید کرد که ۹۸.۵ درصد از تعداد کلی پرونده‌ها است.

وی افزود: تنها ۲۹۸ نفر تأیید نشده داشتیم که انحراف از صحت کار فقط ۱.۲ درصد بوده است که نتیجه دقت کار و پیگیری‌های مستمر بودن فعالیت فرمانداران و مجموعه مدیریت و همکاران ما بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بیان کرد: در این مدت هفت نفر فوتی داشتیم و ۲۵ نفر نیز مشکل هویتی و ثبت احوالی دارند.

وی با بیان اینکه تقریباً می‌توان گفت پرونده بلاعوض مرحله اول بسته شده است، تصریح کرد: تاکنون ۶۱۱ میلیارد تومان پرونده کمک بلاعوض به بانک معرفی شده که تخصیص اول ۱۰۵ میلیارد تومان بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان در خصوص خیارات وارده تصریح کرد: برآورد اولیه خسارت به زیرساخت‌ها تقریباً یک هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان بود که آن چیزی که به استان اعلام شد و تصویب شد حدود ۱۰۹ میلیارد تومان بوده که تاکنون فقط ۴۸ درصد آن تخصیص داده شده است.

نظر شما