شناسهٔ خبر: 37897532 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صبحانه آنلاین | لینک خبر

آخرین قیمت‌ها در بازار میوه و تره بار زمستانی

اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اظهار کرد: در بخش میوه با توجه به فراوانی که وجود دارد با افزایش قیمت خاصی مواجه نیستیم و قیمت‌ها متعادل است.

صاحب‌خبر -
به گزارش صبحانه ،رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: قیمت موز نسبت به هفته گذشته با افزایش قیمت مواجه شده که به علت نوسان نرخ ارز بوده است.

اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اظهار کرد: در بخش میوه با توجه به فراوانی که وجود دارد با افزایش قیمت خاصی مواجه نیستیم و قیمت‌ها متعادل است.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی افزود: در برخی از میوه‌ها از جمله موز نسبت به هفته گذشته با افزایش قیمت مواجه بودیم که به علت نوسان نرخ ارز صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه بیشتر افزایش قیمت در بخش صیفی جات است گفت: بخش زیادی از صیفی جات کشور از استان‌های جنوبی کشور تامین می‌شود که با وقوع سیل در این استان‌ها تامین به مشکل خورد و موجب افزایش قیمت شده است.
کارگر بیان کرد: هر کیلوگرم سیب لبنانی زرد با قیمت ۸ هزار تومان، کیوی ۱۰ هزار تومان، موز با افزایش ۱۵۰۰ تومانی نسبت به هفته گذشته ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان، لیموشیرین ۶ هزار تومان و هر کیلوگرم خیار رسمی با قیمت ۶ هزار تومان عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: هرکیلوگرم پرتقال تامسون شمال ۵ هزار تومان، پرتقال رسمی جنوب ۶ هزار تومان، انار دماوند ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و گریپ فروت سفید ۳ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی درباره قیمت صیفی جات نیز گفت: هر کیلوگرم بادمجان قلمی با قیمت ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب زمینی با قیمت ۳ هزار و ۷۰۰ تومان و کاهو رسمی با قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.
کارگر تاکید کرد: قیمت‌های اعلام شده نرخ‌های عمده فروشی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران است و فروشندگان واحد‌های صنفی با سود ۳۵ درصدی می‌توانند این محصولات را عرضه کنند.

نظر شما