شناسهٔ خبر: 37897526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انتقاد مدیرکل ارشاد قم نسبت به بلاتکلیفی ساخت سریال شهید زین‌الدین

محسن صفری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از روند تولید سریال شهید زین الدین انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

سید موسی حسینی کاشانی عصر سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی قم با ذکر این مطلب که بسیاری از استان‌های کشور سریال سرداران شاخص خود را سال‌ها قبل ساخته‌اند، گفت: ساخت سریال شهید زین‌الدین باگذشت چند سال از آغاز آن همچنان بلاتکلیف بوده و به سرانجام نرسیده است.

وی افزود: صداوسیمای قم برای ساخت این سریال ۱۰ میلیارد تومان اختصاص داده اما برای تامین کامل هزینه‌های آن باید ۱۰ میلیارد تومان دیگر هم تامین شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در ادامه ابراز کرد: در مسیر برگزاری دومین کنگره ملی شهدای قم ۱۷ کمیته تخصصی تشکیل‌شده و در بخش کمیته فرهنگی و هنری این کنگره ۸ کارگروه ویژه راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: کارگروه‌های شعر و ادبیات، هنری،سرود و نمایش، فیلم و پویانمایی و مستند، کودک و نوجوان، هنرهای تجسمی، کتاب و کارگروه محصولات فرهنگی و تبلیغی در این رابطه تشکیل‌شده است.

کنگره ملی شهدای قم با شعار «قم، سرآمد شهادت و سر افرازی» آبان ماه سال ۹۹ برگزار خواهد شد.

حسینی کاشانی در ادامه عنوان کرد: تبیین طرح بیانیه گام دوم با محوریت جهاد دانشگاهی واحد قم و همکاری هفت‌دستگاه اجرایی در حال انجام است.

وی در پایان با اشاره به مباحث مرتبط به اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در قم بیان کرد: عمل و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب باید بعد از تبیین آن به‌صورت دقیق در سطح استان عملیاتی شود.

انتهای پیام

نظر شما