شناسهٔ خبر: 37897351 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ادعاهای جرد کوشنر درباره معامله قرن

داماد ترامپ و طراح اصلی طرح شوم معامله قرن در مصاحبه با الجزیره، مدعی شد که درپی معامله قرن، منطقه امن‌تری بوجود خواهد آمد.

صاحب‌خبر -

جراد کوشنر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزیره، جرد کوشنر، داماد یهودی‌الاصل و مشاور ارشد دونالد ترامپ و طراح اصلی طرح شوم معامله قرن طی مصاحبه با این شبکه خبری مدعی شد که ترامپ با اعلام جزئیات مفاد معامله قرن، این امکان را به رژیم صهیونیستی می‌دهد تا در فضای امن‌تری قرار گیرد.

وی افزود: «وقت خود را برای تهیه نقشه راه در رابطه با معامله قرن، متمرکز کردیم. مناطق فلسطین طبق این برنامه با استفاده از تونل‌ها و پل‌ها به یکدیگر متصل می‌شوند».

وی در ادامه با تکرار دروغ‌های گذشته مقامات آمریکایی، مدعی شد: «نقشه جدید با قطعنامه سازمان ملل موافق است و ما نمی‌خواهیم هیچ یهودی یا فلسطینی حاضر در منطقه را از بین ببریم».

جرد کوشنر در ادامه این را هم گفت که راه حل دو دولت، باید براساس نقشه‌ای که ترسیم شده است، انجام گیرد. وی همچنین مدعی شد که ترامپ این آزادی را به همه ادیان می‌دهد تا در اورشلیم عبادت کنند.

گفتنی است، ترامپ و نتانیاهو طی کنفرانس مشترکی در روز سه‌شنبه، دسیسه جدید خود را که موسوم به معامله قرن است، به طور رسمی آغاز کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما