شناسهٔ خبر: 37896017 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

تبلیغات/

کانکس فروشگاهی اسکابن تحسین صنعتگران را برانگیخت

کانکس فروشگاهی اسکابن، به وجود آمدن فروشگاههای فصلی ونیاز به عرضه محصولات در مدت قبل از موعد اصلی و داشتن زمان کم نسل جدیدی از محصولات صنعتی را به نام کانکس ها بوجود آورد. ساخت کانکس نیاز به تهیه مکان های سنتی از جنس آجر و سنگ را برطرف کرد. کانکس فروشگاهی اسکابن با تولید نسل جدید از تجهیزات فروشگاهی تحسین صنعتگران رابرانگیخت.

صاحب‌خبر -

کانکس فروشگاهی اسکابن تحسین صنعتگران را برانگیخت

کانکس اسکابن شرکتی با قدمت طولانی در تولید و ساخت انواع کانکس میباشد. این شرکت کار خود را در تولید کانکس از حدود بیش از ربع قرن در ایرن آغاز نموده است و از کادر مجرب بهره برده و خود را در این صنعت محبوب نموده است.

 به وجود آمدن فروشگاههای فصلی ونیاز به عرضه محصولات در مدت  قبل از موعد اصلی و داشتن زمان کم نسل جدیدی از محصولات صنعتی را به نام کانکس ها بوجود آورد. ساخت کانکس نیاز به تهیه مکان های سنتی از جنس آجر و سنگ را برطرف کرد. کانکس فروشگاهی برای ارائه دادن انواع محصولات، در بازارها و حتی فروشگاههای فصلی تولید شده است.این نمونه از کانکس ها برای مصارف مختلف تولید می شود ودر تهیه آنها نهایت دقت و توجه شده است.بسیاری از این کانکس ها به علت مقاوم بودن و نصب و حمل و نقل آسان بسیار مورد توجه باشد.

 

 

این شرکت با تولید کانکس فروشگاهی تحسین همگان خصوصا صنعتگران را برانگیخت زیرا کیفیت، ظرافت، زیبایی، پرتابل بودن و قیمت مناسب را یکجا داراست.

کانکس فروشگاهی اسکابن بعد از نصب ، امکان جابه جایی و نصب مجدد را دارد. از هدر رفتن انرژی به میزان زیادی جلوگیری می کند و با هر نوع شرایط اقلیمی سازگاری دارد و از همه مهمتر امکان تغییر در دکوراسیون این نوع کانکس ها بر جذابیت استفاده از آنهااضافه کرده است. کانکس فروشگاهی اسکابن در ابعاد مختلف  وطرح های  متفاوت تولید می شود، همچنین کانکس فروشگاهی اسکابن در دو نمونه ثابت و سیار تولید و در اختیار مشتریان علاقمند به استفاده از این مدل قرار داده می شود. جنس مواد اولیه این محصولات از مواد متفاوتی می باشد که شامل کانکس فروشگاهی گالوانیزه، کامپوزیت کانکس فروشگاهی سایدینگ و یا آلومینیومی باشد.

این کانکس را حتی میتوان به هود، کابینت، یخچال و اسباب دیگر تجهیز نمود.

 

 

امروزه اکثر شرکتها جهت تبلیغات خود نیاز به کانکس فروشگاهی متحرک دارند تا بتوانند آن را در نمایشگاهها و مکانهای مورد نظر براحتی جابجا نمایند، ناگفته نماند که بسیاری از جوانان امروزه با این نوع کانکس کسب درآمد مینمایند.

البته کانکس اسکابن علاوه بر تولید کانکس فروشگاهی ، کانکسهای با کیفیت دیگری از قبیل کانکس ویلایی و انواع کانکس دیگر مانند کانکس مسکونی و غیره را نیز با کیفیت بالا تولید مینماید.

همچنین با توجه به استعداد و ظرفیتهایی که در تولید کانکس در این شرکت وجود دارد از تفکرات شما عزیزان میتواند جهت سفارش نیز استفاده نموده و طرحهای شما را برای تولید اجرایی نماید.

در ضمت جهت گرفتن استعلام قیمت کانکس و انواع آن از جمله کانکس فروشگاهی میتوانید با واحد فروش این شرکت مراجعه نمایید.

 

 

نظر شما