شناسهٔ خبر: 37895158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گواردیولا: باید مراقب ضد حملات منچستریونایتد باشیم؛ از روز اول کارم تا همین الان همیشه به حریفان احترام گذاشته‌ام

میلاد وفادار

سرمربی سیتی حریف فردا شب تیمش را دست کم نمی‌گیرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پپ گواردیولا در نشست خبری خود قبل از دیدار برگشت منچسترسیتی-منچستریونایتد در نیمه نهایی لیگ کاپ برگزار شد.

به گزارش MEN، سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها در ابتدا گفت:

حریف منچستریونایتد است؛ آن‌ها می‌توانند و در گذشته این کار را کرده‌اند. تقریبا باید بی نقص ظاهر شوند. می‌دانم در این مسابقات کار کردن مقابل حریفی پر غرور دشوار است و از سختی رسیدن به فینال خبر دارم.

مسابقات حذفی

تقویم، برنامه رقابت‌ها و یک بازی طی هر دو-سه روز را پذیرفته‌ایم.

درخواست از هواداران برای استقبال پر شور از مسابقات حذفی و بیانیه هواداران 

آن‌ها را درک می‌کنم؛ هرگز قصد اهانت نداشتم. از روز اولی که به اینجا آمدم تا دیروز تلاش کردم بهترین بازی را انجام بدهیم تا ورزشگاه اتحاد در هر مسابقه پر باشد. همیشه قدردان آن‌ها هستم و حضور هواداران در اینجا خیلی خوشایند است.

رویکرد سیتی

امیدواریم مراقب ضد حملات، ضربات شروع مجدد و سبک بازی یونایتد باشیم. آن‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و حمله خواهند کرد. باید احساسات خودمان را کنترل کرده و برای گلزنی تلاش کنیم. 

اخبار تیم

حضور چند نفر مشخص نیست. فردا آخرین ارزیابی را انجام می‌دهیم و تصمیم می‌گیریم. لاپورته یکی از آن‌هایی است که حضورشان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

داوید سیلوا و مربیگری

این را دوست دارم. باید بازیکنانی درون زمین داشت که دید خوبی داشته باشند و بتوانند تصمیم گیری کنند؛ بازیکنانی که تا پایان نیمه اول صبر نمی‌کنند. اما نمی‌دانم داوید قصد انجام چه کاری را دارد. جالب خواهد شد چنین بازیکنی با چنین تجربه‌ای وارد عرصه مربیگری شود.

احترام سیتی به یونایتد

از روز اول آغاز کارم تا الان به حریفانم احترام گذاشته‌ام. مقابل فولام هم همین کار را کردیم؛ همیشه به رقبا احترام می‌گذاریم.  

نظر شما