شناسهٔ خبر: 37894547 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته اخبار حوادث هشتم بهمن ماه ۹۸؛

کشف ۱۵ تن شیر خشک قاچاق در چابهار / تصادف ۲ خودرو پراید با ۶ کشته و مجروح

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ششم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

کشف ۱۵ تن شیر خشک قاچاق در چابهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز سه شنبه هشتم بهمن ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۵ تن شیر خشک قاچاق در چابهار

با تلاش مأموران پلیس گمرک چابهار ۱۵ تن شیر خشک قاچاق قبل از خروج از کشور در پایانه مرزی "پیشین" کشف شد.

سرهنگ حسن علیزاده مقدم سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس گمرک چابهار در هنگام کنترل کامیون‌های باری در پایانه مرزی پیشین به یک دستگاه تریلی کانتیردار مشکوک شدند.

او  افزود: مأموران با همکاری کارشناسان متخصص اداره گمرک چابهار پس از فک پلمپ کانتیر خودرو و در بازرسی از آن تعداد ۶۰۰ پاکت ۲۵ کیلوئی شیر خشک صنعتی قاچاق را که به صورت کاملا حرفه‌ای داخل کانتینر جاساز شده بودند کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ علیزاده مقدم خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو تریلی توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

تصادف ۲ خودرو پراید با ۳ کشته و ۲ مجروح

 تصادف ۲ خودرو پراید در محور "زاهدان-نهبندان" ۳ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ"علی میر فرمانده انتظامی شهرستان "نیمروز گفت: یک فقره تصادف فوتی در محور زاهدان-نهبندان محدوده روستای سفیدآبه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

او تصریح کرد: با حضور ماموران پاسگاه انتظامی سفیدآبه مشخص شد یک دستگاه پراید نقره‌ای رنگ با ۵ سرنشین (همگی اعضای یک خانواده) که از زاهدان به سمت نهبندان در حرکت بودند با یک دستگاه سواری پراید سفید رنگ که در جهت مخالف در حرکت بود به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز عنوان کرد: در این حادثه متأسفانه راننده و سرنشینان خودرو پراید نقره‌ای رنگ مصدوم و توسط نیرو‌های امدادی به بیمارستان نهبندان منتقل شدند که متأسفانه ۳ سرنشین آن با وجود تلاش تیم پزشکی فوت کردند.

او با اشاره به کشف ۲۹ کیلوگرم تریاک از خودرو نقره‌ای رنگ خاطر نشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راه انحراف به چپ خودرو پراید نقره‌ای رنگ اعلام شده است.

کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی تانکر دار خبر داد.

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم ، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان چابهار حین گشت زنی در حومه شهر چابهار به یک دستگاه تریلی نفتکش مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

سرهنگ کیخای مقدم با بیان اینکه محموله کشف شده فاقد هرگونه مجوز قانونی بود، تصریح کرد: در این رابطه خودرو توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، ارز، سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان کالا و سوخت، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

نظر شما