شناسهٔ خبر: 37893168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان:

تاکنون ۴۸ درصد خسارت های ناشی از سیل خوزستان تخصیص داده شده است

چنگلوایی در خصوص خسارات وارده در سیل گفت: برآورد اولیه خسارت به زیرساخت ها حدود یک هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان بود که حدود ۱۰۹ میلیارد تومان آن تصویب شد و تاکنون ۴۸ درصد آن تخصیص داده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «کیخسرو چنگوایی» ظهر امروز (سه شنبه ۸ بهمن) در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان، مجموع پرونده های تایید شده را ۲۳ هزار و ۶۵۰ پرونده در کارگروه های شهرستانی به مبلغ ۶۲۰ میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: پژوهشگاه از این تعداد، ۲۳ هزار و ۳۱۳ نفر را تایید کرد که ۹۸.۵ درصد از تعداد کلی پرونده ها است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به اینکه تنها ۲۹۸ نفر عدم تأیید داشته ایم تصریح کرد: این موضوع نشان دهنده این است ک انحراف از صحت کار فقط ۱.۲ درصد بوده که نتیجه دقت کار و پیگیری های مستمر فعالیت فرمانداران و مجموعه مدیریت و همکاران ما بوده است.

 

وی با بیان اینکه در این مدت از تعداد ذکر شده هفت نفر فوتی داشتیم و ۲۵ نفر نیز مشکل هویتی و ثبت احوالی دارند افزود: تقریبا می توان گفت پرونده بلاعوض مرحله اول بسته شده و تاکنون ۶۱۱ میلیارد تومان پرونده کمک بلاعوض به بانک معرفی شده که تخصیص اول ۱۰۵ میلیارد تومان بوده است.

 

چنگوایی در خصوص تسهیلات قرض الحسنه ۴ درصد عنوان کرد: ۱۹ هزار و ۲۸۵ نفر به مبلغ ۴۹۰ میلیارد تومان معرفی شدند که تاکنون به هفت هزار و ۵۴۲ نفر پرداخت شده است.

 

وی در خصوص خسارات وارده در سیل  ابراز کرد: برآورد اولیه خسارت به زیرساخت ها حدود یک هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان بود و آن چیزی که به استان اعلام و تصویب شد حدود ۱۰۹ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۴۸ درصد آن تخصیص داده شده است.

 

پایان پیام/ 679

نظر شما