شناسهٔ خبر: 37892959 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

رئال مادرید به دنبال تاریخسازی است

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که تیمش رقابت های جام حذفی اسپانیا را دستکم نمی‌گیرد و برای تاریخ سازی قدم به این مسابقات گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  رئال مادرید در مرحله قبلی کوپا دل ری برابر سالامانکا به پیروزی رسید و بنا بر قرعه باید در مرحله بعدی این رقابت‌ها برابر رئال زاراگوزا به میدان برود. این دیدار فردا در حالی برگزار خواهد شد که دربی شهر مادرید در چارچوب رقابت‌ های لالیگا نیز هفته آینده برگزار خواهد شد. زیدان در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: " ما می خواهیم در کوپا دل ری تاریخسازی کنیم. فکر نمیکنم کمبود انگیزه وجود داشته باشد. ما پیش از این ۱۳ بار قهرمان شدیم و این آمار خوبی است. به هر رقابتی که در آن باشیم احترام می‌گذاریم و فکر میکنم انگیزه ما بسیار بالاست. "
گفته می شود ادن هازارد برای حضور در دیدار برابر منچسترسیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آماده می شود و سرمربی فرانسوی رئال مادرید در این باره گفت: " هازارد کار روی چمن را آغاز کرده اما هنوز به تمرینات تیمی بازنگشته است. این هفته روند بهبودی او را بررسی خواهیم کرد. پیش از حمله باید درست دفاع کنیم و جدی باشیم. این کار را خوب انجام داده ایم اما همیشه باید برای اثبات آن آماده بود. "
زیدان همچنین درباره احتمال خرید بازیکن یا جدایی اعضای تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی که روز جمعه بسته خواهد شد، گفت: " تا ۳۱ ژانویه هر اتفاقی ممکن است در هر باشگاهی رخ دهد. من تیم خودم را دارم و همانطور که همیشه گفته‌ام آنها بهترین هستند. من بدون این که حتی به اتفاقاتی که در جاهای دیگر رخ می دهد، با آنها کار میکنم و اطمینان دارم که در سایر باشگاه ها هم همینطور است. "

برچسب‌ها:

نظر شما