شناسهٔ خبر: 37892197 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بودجه‌ دانشگاه پاسخگوی فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان نیست

معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: بودجه‌ای که امسال دانشگاه بابت مسائل فرهنگی دریافت کرده است پاسخگوی فعالیت‌ فرهنگی ۲۰۰ هزار دانشجو نیست.

صاحب‌خبر -

رضا مهدی، معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد : مهمترین مشکلات مربوط به حوزه دانشگاهی کم شدن بودجه اختصاص یافته به امور فرهنگی دانشگاه است که بودجه در نظر گرفته شده برای این قسمت از حداقل ممکن کمتر شد.

او افزود: بودجه‌ای که امسال دانشگاه بابت مسائل فرهنگی دریافت کرده است کمتر از ۲۰ درصد است؛ که این هزینه اختصاص یافته برای فعالیت‌های فرهنگی ۲۰۰ هزار دانشجو پاسخگو نیست. متاسفانه عدم تخصیص بودجه مناسب به برنامه‌های فرهنگی ورزشی ، ما را از انجام این امور بازداشته است که در آینده دچار مشکلات جدی خواهیم شد.

رضایی ادامه داد: با توجه به اینکه جامعه به دانشجویانی با مهارت کافی در زمینه اشتغال نیازمند است؛ اما باید به مسائل فرهنگی توجه بیشتری داده شود؛ چرا که دانشجویان ما در مقطع سنی بین ۱۸ تا ۲۰ سال هستند و این قشر جوانی که با آن مواجه هستیم ، باید با مسائل و چالش های فرهنگی روز آشنا باشد.

معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای بیان کرد: جامعه امروزی نیازمند تحرک و پویایی و شادمانی در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی است و اگر به امور فرهنگی دانشگاه رسیدگی نشود؛ در آینده با یک نسل رباط و تک‌بعدی روبه رو خواهیم شد.

مهدی گفت : با وجود مشکلات و محدودیت‌های موجود؛ تمام تلاشمان را با همین بودجه اندک به کار می‌گیریم تا شرایط و امکانات لازم را برای دانشجویان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما