شناسهٔ خبر: 37892002 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

زیدان:

داستان کوپا دل ری را برای رئال عوض می کنم

صاحب‌خبر -
رئال مادرید فردا در زمین ساراگوسا یک بازی حساس را پیش رو دارد. دیداری از یک هشتم نهایی کوپا دل ری که برنده آن راهی یک چهارم نهایی خواهد شد. رئال مادرید در 30 سال گذشته تنها سه بار قهرمان این جام شده ولی زیدان وعده داد که تاریخ را برای رئال از نو خواهد نوشت.سرمربی فرانسوی در نشست خبری این بازی گفت:« شک ندارم که بازی دشواری خواهد بود. ساراگوسا در دسته دوم روند خوبی دارد و یکی از شانس های صعود به لالیگا است. می دانیم که بازیکنان باکیفیتی دارد و برای پیروزی بر این تیم باید بهترین نمایش مان را ارائه دهیم.وقتی پیراهن رئال را به تن می کنید، نباید به چیزی جز  پیروزی فکر کنید. فردا بازی مهمی در پیش است و باید همه توان مان را در زمین بگذاریم. بازیکنان آماده این بازی هستند و همه تلاش مان را برای صعود خواهیم کرد.»
  سه قهرمانی کوپا دل ری در سی سال:« ما رئال هستیم و 13 قهرمانی چمپیونزلیگ داریم. می دانم که عملکردمان در کوپا باید بهتر باشد و هدف من این است که امسال هر طور شده فاتح این جام شویم. فکر نمی کنم مشکل ما  کمبود انگیزه در کوپا دل ری بوده باشد. ما به همه جام ها احترام می گذاریم اما  باید پذیرفت که رئال در لیگ قهرمانان 13 قهرمانی دارد و این یک آمار استثنایی است ولی بازهم این دلیل نمی شود که کوپا دل ری را دست کم بگیریم. گفتم که باید تاریخ رئال در این جام را تغییر دهیم.»
  انتقالات زمستانی:« اینطور نیست که من این نقل و انتقالات را دوست ندارم. در هر صورت این یک پنجره نقل و انتقالات است و اهمیت خاص خود را دارد. تا 31 ژانویه(سه روز دیگر) هر اتفاقی ممکن است رخ دهد ولی من به مجموعه بازیکنانی که در اختیارم هستند، ایمان دارم. آنها بهترینند و از کار با آنها لذت می برم.»
  شکل جدید برگزاری کوپا دل ری(تک حذفی بودن تا نیمه نهایی):« قبلا هم به این سوال پاسخ داده ام. در فرانسه سال هاست فرمت جام حذفی اینگونه است. می دانیم که بازی های تک حذفی است و خودمان را وفق داده ایم.»
وضعیت گرت بیل:« باید تا فردا صبر کنیم. او امروز تمرین کرد ولی خوب، مثل همیشه باید برای هر بازی یک فهرست ارائه دهم. همه دوست دارند بازی کنند و برای من همه بازیکنان مهم هستند. تقریبا اکثر بازیکنان در بهترین فرم قرار دارند. فردا مشخص می شود چه کسانی بازی خواهند کرد.»
  ادن هازارد:« دوست ندارم هیچ بازیکنی مصدوم باشد. می دانم که هازارد بیش از همه مشتاق است زودتر به میادین برگردد. او به تمرین با توپ پرداخته ولی هنوز شرایط تمرین گروهی را ندارد. باید ببینیم طی یکی دو روز آینده شرایطش چگونه خواهد بود.»
  عالی در دفاع و ضعف در گلزنی:« می دانیم که قبل از حمله کردن باید به خوبی دفاع کرد و خوشبختانه امسال در دفاع بسیار عالی کار کرده ایم. داستان هر بازی متفاوت است و در بازی فردا باید قدرت مان را از هر نظر نشان دهیم. نگران مشکل گلزنی نیستم و معتقدم از این نظر به اندازه کافی خوب کار کرده ایم.»
زیدان خوش شانس:« همیشه این را گفته ام که مهمترین چیز این بود که رئال به من فرصت مربیگری این ستاره ها را داد. ما یک تیم فوق العاده داریم و هر روز از تمرین دادن این بازیکنان لذت می برم. درست است که سال هاست رئال تبدیل به خانه من شده ولی این فرصتی بود که نصیبم شد و باید به بهترین شکل استفاده می کردم.
رئال باشگاه خاصی است و چیزی که توقع دارم این است که همه از مربی تا بازیکن، بیشترین توان شان را بگذارند. اینکه من خوش شانس هستم یا نه، یک بحث بیرونی است و به آن نمی پردازم. همین دو ماه پیش اوضاع برای ما خوب پیش نمی رفت و انتقادات شدت گرفته بود. حالا هدف ما ادامه همین روند خوب است.»
شرایط کیکه ستین در بارسا:« هر مربی سبک و دغدغه های خاص خود را دارد. ما می دانیم که چه کاری باید انجام دهیم. من به یک شیوه علاقه دارم و ستین و مربیان دیگر به شیوه خاص خود. هر کسی باید روی سبک خودش پایبند بماند.»

برچسب‌ها:

نظر شما