شناسهٔ خبر: 37891822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هشدار مدیریت بحران اردبیل برای جلوگیری از تردد در مناطق مستعد ریزش بهمن

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: از مسافران و ترددکنندگان در جاده‌های ارتباطی استان انتظار داریم از اسکان‌های غیرضروری در مناطق مستعد ریزش بهمن و صعود به ارتفاعات پرهیز کنند و همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند.

صاحب‌خبر -

فرهاد عبدالعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان دمای هوای استان تا روز جمعه افزایش می‌یابد که به همین منظور احتمال وقوع بهمن در جاده‌های ارتباطی دور از انتظار نیست که به همین منظور از ترددکنندگان و رانندگان انتظار داریم در مناطق مستعد ریزش بهمن به هیچ عنوان تردد نکنند.

وی با اشاره به این که همکاری‌های لازم با نیروهای امدادی، راهداری و پلیس راهور مبنای کار است بیان کرد: از مسافران و ترددکنندگان در جاده‌های ارتباطی استان انتظار داریم از اسکان‌های غیرضروری در مناطق مستعد ریزش بهمن و صعود به ارتفاعات پرهیز کنند و همکاریهای لازم را با ما داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: شناسایی نقاط خطر ریزش بهمن و رانش در محورهای مواصلاتی اردبیل توسط اداره راهداری استان انجام یافته است و بررسی و نظارت بر نقاط حادثه‌خیز و خطر ریزش بهمن و رانش به صورت دوره‌ای انجام می‌شود تا مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود.

عبدالعلی‌پور  تصریح کرد: بهسازی و ترمیم نقاط پرحادثه از اهم مواردی است که در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم در راستای رفع مشکلات و موانع موجود به شکل مناسب عمل کرده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/132/ح

نظر شما