شناسهٔ خبر: 37891648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هوای بهاری میهمان آخر هفته خراسان رضوی

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از بارش‌های پراکنده و رگباری و نیز افزایش دما طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برای غالب نقاط استان به ویژه قسمت‌های جنوبی خبر داد.

صاحب‌خبر -

یحیی قائنی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در مشهد اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در دو روز پایان هفته جاری، افزایش ابرناکی، وزش باد و افزایش چند درجه‌ای دما در خراسان رضوی را پیش بینی می‌کنیم.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین از بارش‌های پراکنده و رگباری و نیز افزایش دما طی این مدت، برای  غالب نقاط استان به ویژه قسمت‌های جنوبی خبر داد.

وی افزود: میانگین دما در مناطق مختلف خراسان رضوی از امروز روند افزایشی خواهد داشت که این روند تا روزهای ابتدایی هفته آینده ادامه دارد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیشینه دمای هوای امروز مشهد را 8+ درجه سلسیوس عنوان و اظهار کرد: این دما برای روزهای آتی به تدریج افزایش یافته و به بالاتر از ۱۰ درجه خواهد رسید.

قاینی پور گفت: مدل‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جو به نسبت پایدار برای امروز و فردا در استان خراسان رضوی است بنابراین افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و صنعتی استان دور از انتظار نیست.

وی افزود: طی این مدت در شهرهای بزرگ و صنعتی استان مانند مشهد شاخص کیفیت هوا در برخی ساعات شبانه روز در شرایط ناسالم قرار خواهد گرفت.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی سردترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته را به ترتیب تربت‌حیدریه با حداقل دمای ۱۱ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای ۱۲ درجه سلسیوس عنوان کرد.

انتهای پیام/ 70068

نظر شما