شناسهٔ خبر: 37890859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ارسال یک تریلی محموله کمکی از همدان به سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از ارسال یک تریلی محموله کمکی از همدان به سیستان و بلوچستان طی امروز خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار مهدی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از ارسال یک تریلی محموله کمکی از همدان به سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: امروز اقلامی نظیر سیب‌زمینی، کنسرو، آب معدنی، پتو، وسایل خانگی و بهداشتی به حجم 15 تا 17 تن از شهر همدان و ملایر بارگیری شد و به سیستان و بلوچستان انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها در قرارگاه شهید همدانی که در سیستان و بلوچستان مستقر شده است، تخلیه می‌شود گفت: در حال حاضر 42 آشپز و نیروی تخصصی در  این قرارگاه به مردم سیستان و بلوچستان خدمات ارائه می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پخت نان و غذا و انجام کارهای خدماتی و امدادی در قرارگاه شهید همدانی منطقه «نگور» در شهر چابهار در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه حداقل 150 میلیون تومان برای این محموله از کمک‌های مردم هزینه شده بود و به سمت سیستان و بلوچستان راهی شد گفت: دو روز پیش نیز 20 تن کمک‌های اهدایی با یک فروند هواپیمای ترابری سنگین نیروی هوایی از پایگاه نوژه راهی این استان سیل‌زده شد تا ما نیز سهم کوچکی در یاری هموطنان داشته باشیم.

انتهای پیام/89026/

نظر شما