شناسهٔ خبر: 37889664 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

علی قلهکی*

چرا صحبت‌های این روزهای روحانی برای اختلاف میان نیروهای انقلاب تهیه شده است؟

یک فعال فضای مجازی در صفحه شخصی خود مطلبی را در رابطه با اظهارات و حملات اخیر روحانی به شورای نگهبان و نیروهای انقلاب با عنوان «چرا صحبت‌های این روزهای روحانی برای اختلاف میان نیروهای انقلاب تهیه شده؟!» منتشر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، عل قلهکی، فعال فضای مجازی در صفحه شخصی خود مطلبی را منتشر کرد که در ادامه از نظر می‌گذرد.

چرا صحبت‌های این روزهای روحانی، برای اختلاف میان نیروهای انقلاب تهیه شده؟!

روحانی در دیدار اخیرش با استانداران گفته؛

«شماها که در جلسات خصوصی خود می‌گویید مجلس بعدی ۱۰۰درصد مال ماست؛ اگر مال شماست چرا غصه می خورید؟! اگر مال شماست بگذارید یک رقابت شکل بگیرد مشارکت بالا برود، مجلس هم مال شما باشد، نوش جانتان.»

اما چند نکته؛

صحبت‌های روحانی در حالی انجام می‌شود که تیم دولت و اصلاح‌طلبان حداقل در تهران می‌توانند نزدیک به ۳ لیست ۳۰ نفره از افراد تایید صلاحیت شده خود، ببندد.

روحانی ناظر به رصدِ فضای انتخابات در تهران و شهرستان‌ها می‌گوید ردصلاحیت‌های دوستانش زیاد بوده! و با زیرکی یک پروژه عملیات روانی و رسانه‌ای به پیمانکاری خودش را اجرا می‌کند.

پروژه «همه نیروهای کلیدی اصلاحات رد صلاحیت شدند» این‌قدر همه جانبه توسط اصلاح‌طلبان و با بازیگری شخص روحانی خوب اجرا شده که متأسفانه برخی از طیف‌های انقلابی تصمیم به ارائه لیست جداگانه گرفته‌اند و خیال می‌کنند شرایط جامعه مهیای انشقاق میان نیروهای انقلابی است!

ردصلاحیت شورای نگهبان تقریباً طیف‌های مختلف انقلابی را در ۲۵ حوزه بدون گزینه کرده و باید مراقب بود که بازیِ عملیاتِ فریبِ روحانی را نخوریم.

مشغول‌سازی به‌خود در حالی که غرب‌گراها با تمام توان آماده‌ انتخابات می‌شوند، می‌تواند بدترین غفلتِ این روزهای ما باشد.

انتهای پیام/4079/
 

نظر شما