شناسهٔ خبر: 37889374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رشد 7 درصدی شرکت‌های دانش بنیان در استان قم

رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: در استان 126 شرکت دانش بنیان شناسایی شدند و تعداد این شرکت‌ها در استان 7 درصد رشد کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید حسین اخوان علوی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به شرکت‌های دانش بنیان استان قم اظهار کرد: در استان 126 شرکت دانش بنیان شناسایی شدند، رتبه استان قم در زمینه شرکت‌های دانش بنیان رتبه نهم است و تعداد این شرکت‌ها در استان 7 درصد رشد کرده است.

وی ادامه داد: در استان قم 13 شرکت خلاق و نوآور در زمینه توسعه زیست بوم کسب و کار فعال هستند و توسعه این شرکت‌ها در برنامه پارک علم و فناوری استان قرار دارد تا شرکت‌های خلاق و نوآور قم وارد عرصه تولید داخلی شوند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم افزود: 110 نوع حمایت از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های خلاق صورت می‌گیرد و به این شرکت‌ها حدود دو میلیارد تومان تسهیلات ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با شرکت‌های تخصصی دانش بنیان در استان قم، تفاهم نامه ای امضا و برای برگزاری یک دوره آموزشی 15 نفر از دانشگاهیان را انتخاب کردیم.

انتهای پیام/78004*40

نظر شما