شناسهٔ خبر: 37889265 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

نوباوه در گفتگو با آنا:

روحانی به‌دنبال ایجاد هیجانات کاذب در جامعه است

عضو جبهه پایدارای انقلاب اسلامی گفت: روحانی به دنبال ایجاد هیجانات کاذب در جامعه و اتهامات کاذب جهت انتشار در فضای مجازی است تا از این طریق بتواند راه برون‌رفتی از انتقادات و شکست‌های هفت ساله خود پیدا کند.

صاحب‌خبر -

بیژن نوباوه در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره اظهارات روز گذشته روحانی در جمع استانداران و فرمانداران سراسر کشور اظهار کرد: در حالی‌که خود رئیس‌جمهور و هیئت دولت به‌عنوان قوه مجریه مسئول برگزاری انتخابات سالم هستند، فرافکنی کردن در مورد رعایت حق مردم و رعایت اصول انتخابات صحیح نیست.

وی افزود: اظهارات آقای رئیس‌جمهور بر همگان غیرمنتظره بود؛ چون کسی که خود مسئول برگزاری انتخابات است، نباید نگاه اتهام‌آمیز به دیگران داشته باشد؛ بنابراین به نظر می‌رسد که روحانی اهداف دیگری را در سر می‌پروراند؛ شاید به‌نوعی به دنبال ایجاد هیجانات کاذب در جامعه و ایجاد اتهامات کاذب جهت انتشار در فضای مجازی است تا از این طریق بتواند راه برون‌رفتی از انتقادات و شکست‌های 6 ساله خود پیدا کند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اما مردم نسبت به این مسائل آگاهی کامل دارند و می‌دانند که اظهارارت رئیس‌جمهور، نوعی فرار رو به جلوست؛ بنابراین افکار عمومی اصلاً چنین ادعاها و اظهاراتی را نمی‌پذیرند و قانع نخواهند شد.

نوباوه با بیان اینکه روحانی با طرح اتهام علیه جریان سیاسی اصولگرا نمی‌تواند کار به جایی ببرد، یادآور شد: واقعاً‌ اگر آقای روحانی اعتقاد دارد که کشور را باید چندصدایی اراده کرد، در عمل این را ثابت کنند. رئیس جمهور در 6 سال گذشته مقابله جدی‌ای با افراد و رسانه‌هایی می‌کرد که کوچکترین انتقادی به او داشت.

وی تأکید کرد: پس نمی‌توان پذیرفت که روحانی به چندصدایی قائل است، اما آقای رئیس جمهور بداند که در کشورمان چندصدایی وجود دارد و در مراحل حساس انقلاب اسلامی این مسئله ثابت شده است.

به گزارش آنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور با کنایه به اصولگرایان گفت: «برخی می‌خواهند دور ایران را دیوار بکشند و بگویند ایران یک جزیره منزوی است. می‌خواهند ما را از دنیا جدا کنند. هر کسی می‌خواهد ما را از دنیا جدا کند فردا باید پاسخگو باشد».

انتهای پیام/4079/

نظر شما