شناسهٔ خبر: 37889028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تاکید معاون استاندار خراسان شمالی بر تقویت هویت ملی در نخبگان

اعظم قهرمانی

معاون هماهنگی توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی بر تقویت هویت ملی و آرمانخواهی در جامعه نخبگان استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

علی بیگ زاده در مراسم تقدیر از رتبه های برتر کنکور سراسری، دارندگان مدال المپیاد های علمی کشوری، پژوهشگر برتر بنیاد نخبگان استان و برندگان جوایز تحصیلی ، اظهارکرد: برای پیمودن راه توسعه و پیشرفت یک اجتماع نیاز به منابع مالی، فیزیکی و انسانی داریم.

وی افزود: در عصر جدید منابع انسانی متخصص و متعهد به عنوان مهمترین عنصر برای پیشرفت و توسعه یک کشور مورد توجه است که به طور طبیعی نخبگان، دانشمندان و افراد برجسته در واقع همان نیروهای متعهد و متخصص هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، وی گفت: افرادی که در حوزه سیاست گذاری کار می‌کنند باید شرایطی برای  تعامل دو جانبه بین نخبگان و نظام مدیریتی جامعه ایجاد کنند.

بیگ زاده با بیان اینکه سیاست استان حمایت از نخبگان است، تصریح کرد: در خراسان شمالی جلسات مشترکی بین حوزه دانشگاه و مدیران اجرایی برگزار می‌شوند و از نخبگان خواسته می شود در زمینه‌های مختلف ایده های اجرایی برای حل مشکلات ارائه کنند.

وی افزود: بستری فراهم شود که نخبگان به خارج از مرز ایران نروند و هویت ملی و آرمانخواهی در نخبگان تقویت شود چرا که یکی از برنامه‌های دشمنان این مرز و بوم آرمان زدایی در جامعه نخبگان است.

بیگ زاده تاکید کرد: نخبگان نباید تنها در فضای تخصصی علمی خود غرق شوند بلکه باید همچنین به مباحث و مشکلات اجتماعی و فرهنگی توجه کنند و از قابلیت های علمی و تخصصی خود برای توسعه و خدمت به استان استفاده کنند.

انتهای پیام

نظر شما