شناسهٔ خبر: 37888997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد:

با عوامل توهین به قومیت‌ها در میادین ورزشی، برخورد جدی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر برخورد جدی با عوامل توهین به قومیت‌ها تأکید کرد و گفت: نباید اجازه داد تا در این شرایط خاص، وحدت و انسجام بین مردم و قومیت‌های مختلف خدشه‌دار شود.

صاحب‌خبر -

علیار راستگو در جلسه کمیسیون ورزش استان، با اشاره به اتفاقات مسابقه تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران، اظهار کرد: امروز معاندان کشور و نظام به دنبال سوءاستفاده از حرکت‌های هنجارشکنانه هستند و کسانی که چنین حرکت‌های را انجام می‌دهند دانسته یا ندانسته وحدت و انسجام مردم را مورد هدف قرار می‌دهند.

وی با اشاره به این‌که ایران اسلامی، متشکل از قومیت‌های مختلف است، افزود: ورزش، عرصه جوانمردی و صلح و دوستی است و شایسته نیست که در میادین ورزشی شاهد حرکت‌های تفرقه‌آمیز و اختلاف‌افکن باشیم.

راستگو از پیگیری جدی مسئولان استان برای برخورد قاطع مراجع قضایی با عوامل توهین به قومیت‌ها در میادین ورزشی خبر داد و از وزارت ورزش و جوانان نیز خواست تا از حضور هنجارشکنان در ورزشگاه‌ها جلوگیری کند.

وی همچنین با قدردانی از هواداران واقعی تیم تراکتور، از آنان خواست تا همانند گذشته، اجازه سوءاستفاده را به معاندان و بدخواهان ندهند.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این نشست که تعدادی از مسئولان اجرایی استان و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور و هیأت فوتبال در آن حضور داشتند، گزارشی از اتفاقات مسابقه تیم‌های تراکتور و پرسپولیس ارائه و پس از بررسی ابعاد مختلف آن، مقرر شد هر یک از دستگاه‌های مرتبط، پیگیری‌های لازم برای برخورد با عوامل توهین کننده را به طور جدی و قاطع انجام دهند.

انتهای پیام
 

نظر شما