شناسهٔ خبر: 37888585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر اعلام کرد

دستگیری سارقان طلای زن مسافر بوشهری در خانه‌باغی اطراف یاسوج

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از شناسایی و دستگیری دو نفر سارق زورگیر طلاجات زن مسافر بوشهری خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ ابراهیم عرب زاده در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره زورگیری از خانمی که به عنوان مسافر سوار یک خودرو پراید شده بود، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بوشهر، در یک عملیات پیچیده، با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه های وقوع سرقت، پس از تلاش شبانه روزی و یافتن سرنخ های ریز و درشت هر دو متهم را شناسایی و در خارج از استان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با اعزام افسران پلیس یکی از متهمان در مخفیگاهش در خانه باغی اطراف شهر (یاسوج) دستگیر و به بوشهر منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر اظهار کرد: این متهم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی به همراه همدست خود در شهر بوشهر اعتراف کرد که خودرو پراید را شبانه با تهدید از شهروندی در شهرستان نور آباد فارس سرقت کرده اند.

به گفته وی، متهمان پس از سرقت از خانم بوشهری که به عنوان مسافر سوار خودرو شده بود، خودرو را در شهر برازجان رها کرده بودند.

سرهنگ عرب زاده دستگیری سارق و همدست وی به همراه دو نفر خریدار اموال مسروقه را اعلام و بیان کرد: کارآگاهان پلیس برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده همچنان در حال تحقیق هستند.

انتهای پیام

نظر شما