شناسهٔ خبر: 37888158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فخری: لیگ منبع درآمد شمشیربازها است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران گفت: بخش بزرگی از درآمد قهرمانان این رشته از حضور در لیگ برتر تامین می‌شود و گلایه ورزشکاران نیز به این خاطر است.

صاحب‌خبر -

«پیمان فخری» در حاشیه مراسم عزاداری ایام فاطمیه که در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش زیادی از درآمد قهرمانان رشته شمشیربازی از لیگ است و اگر گلایه از برگزار نشدن لیگ دارند از این بابت است که چرا باید از این درآمد محروم شوند. دیروز جلسه‌ای در فدراسیون بود و قرار شد لیگ از ۲۰ بهمن آغاز شود.

وی همچنین در زمینه مسابقات پیش روی ملی‌پوشان رشته شمشیربازی گفت: تیم ملی شمشیر بازی اسلحه سابر ایران مسابقات جام جهانی که از یکم تا سوم اسفند در کشور لهستان برگزار می‌شود پیش رو دارد و سپس پانزدهم تا هفدهم در مسابقات ایتالیا شرکت می کند.این تیم همچنین یکم تا سوم فروردین در مجارستان به میدان خواهد رفت. برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو  در تورنمنت لهستان باید جزو چهار تیم قرار بگیریم و یا در مجموع ۲ تورنمنت لهستان و ایتالیا جزو شش کشور برتر قرار بگیریم.

سرمربی تیم ملی در مورد مصدومیت پاکدامن نیز بیان کرد: علی پاکدامن آسیب دیدگی از مچ پا داشت که در جام جهانی مصر تشدید شد. او کارهای فیزیوتراپی و درمانی انجام می‌دهد و از این رو تشخیص دادیم در قهرمانی کشور شرکت نکند.

نظر شما