شناسهٔ خبر: 37886964 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تأکید کرد:

تأثیر مطالبه مباحث علمی و پژوهشی در آینده دانش آموزان

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تأکید بر لزوم مطالبه گری علمی و پژوهشی دانش آموزان، گفت: مطالبه گری مباحث علمی و پژوهشی بر آینده دانش آموزان تأثیرگذار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نادر جهان آرای پیش از ظهر سه شنبه به مناسبت چهلمین سال تأسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، دیدار با اعضای این اتحادیه در مصلای امام خمینی (ره) رشت، اظهار کرد: عضویت در اتحادیه خوشنام دانش آموزی نقشی خود خواسته است که نوجوانان با میل و خواسته خود آن می‌پذیرند.

وی ادامه داد: دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی افرادی گلچین شده از سطح مدارس هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه انتخاب برخی از نقش‌ها خود خواسته و برخی همانند محل تولد غیر ارادی است، گفت: دانش آموزان در خانه باید به مهم‌ترین وظیفه خود یعنی نقش فرزندی و احترام به والدین عمل کنند و در مدرسه نیز مهم‌ترین وظیفه دانش آموزان انجام تکالیف و فراگیری عمل و دانش است.

وی با تأکید بر اینکه عضویت دانش آموزان در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی نقشی خودخواسته است، تصریح کرد: دانش آموزان باید همواره در پی شناسایی ظرفیت‌ها و توانایی بالقوه خود تلاش کنند.

جهان آرای با تأکید بر لزوم مطالبه گری دانش آموزان در حوزه علمی و پژوهشی، بیان کرد: مطالبه مباحث علمی، تجربی و پژوهشی در ساختن آینده دانش آموزان بسیار تأثیر گذار است.

نظر شما