شناسهٔ خبر: 37886826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

از اعزام 3 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی تا افتتاح پروژه‌های دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پورش از اعزام 3 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دومین نشست کارگروه‌های دهه فجر ظهر اروز برگزار شد و اعضا در حضور نماینده ولی‌فقیه در استان به ارائه پرداختند، هادی
زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش از برپایی یادواره‌های شهدا در 512 مدرسه استان  خبر داد. او گفت : در این ایام 3 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس هم اعزام می‌شوند.

همچنین رئوف مدیر کل صداوسیما مرکز استان از پخش 12 هزار دقیقه ویژه  برنامه در دهه  فجر و تولید برنامه ی هنری در تراز ملی خبر داد و گفت : با حضور هنرمندان سرودهای انقلاب باز خوانی می‌شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان بیان کرد: تلاش شده برنامه‌ها با محوریت جوانان تولید شود چرا که بخش قابل توجهی از مخاطبان بیانیه ی گام دوم انقلاب  از سوی  رهبر معظم انقلاب اسلامی، جوانان هستند.

به گفته رئوف تولید برخی برنامه‌ها به شکل روایتگری است که در تولید آن به چگونگی جنبش های مردمی استان  قبل از انقلاب اشاره می‌شود.

در ادامه فیلی معاون عمرانی استاندار هم با اشاره به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از کمیته های 22 گانه خواست در فرایند برنامه‌ها اندیشه های این بزرگ مرد تبین و تکریم شوند.

وی با بیان اینکه استاندار در ایام دهه فجر از 8 شهرستان استان بازدید و پرژه‌هایی را افتتاح وکلنگ‌زنی می‌کند، افزود:استان در روز 15 بهمن میزبان وزاری دولت است. 

در این نشست هنچنین مقرر ش زنگ انقلاب با حضور دانش آموزان و دانشجویان در گلزار مطهر شهدای یاسوج راس ساعت 9 و سی دقیقه همزمان با ورود تاریخی امام خمینی ره نواخت شود.ضمن اینکه شب 22 بهمن شهر نورافشانی و بانک تکبیر الله اکبر طنین انداز خواهد شد.

انتهای پیام/82024

نظر شما