شناسهٔ خبر: 37886346 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کورتوا: قهرمانی با رئال نقطه اوج کارنامه من است

تیبو کورتوا ستاره بلژیکی رئال مادرید می‌گوید با وجود افتخاراتی که با چلسی بدست آورده ولی در رئال رویای خود را زندگی می‌کند و بازی در رئال را نقطه اوج کارنامه فوتبالی خود می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید که در گذشته و با پیراهن چلسی با این تیم افتخارات زیادی بدست آورده و از جمله دو بار قهرمان لیگ برتر شده است می‌گوید با وجود این افتخارات با چلسی، رئال مادرید همیشه رویای او بوده و بازی در این تیم نقطه اوج کارنامه فوتبالی او است.

 

 

کورتوا در گفتگو با تلویزیون رئال مادرید گفت:" بازیکن رئال مادرید بودن خیلی مهم است. اینجا همه چیز مهم است. همه بازی‌ها و تک تک جلسات تمرینی".

 

دروازه‌بان بلژیکی رئال در ادامه گفت:" اینجا همیشه فشار وجود دارد و کسی که در رئال بازی می‌کند باید بداند که چطور باید با این فشار کنار بیاید. من می‌خواهم با پیراهن رئال برای فتح لیگ قهرمانان مبارزه کنم. پیروزی با رئال مادرید نقطه اوج کارنامه فوتبالی من خواهد بود".

 

کورتوا در ادامه گفت:" در مادرید کسی نمی‌تواند حتی یک لحظه آرام باشد. وقتی کسی این پیراهن را می‌پوشد می‌داند که با این پیراهن تحت فشار قرار می‌گیرد و برای همین است که رئالی‌ها می‌خواهند جامهای زیادی بدست بیاورند".

 

نظر شما