شناسهٔ خبر: 37885835 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در نهبندان:

نامزدها به مردم فرصت طرح سؤال دهند/سهم مردم از سخنرانی های تبلیغاتی چقدر است؟

صابری گفت: پاسخ دادن نامزدها به پرسش های مردم یکی از ضروریات تبلیغاتی است.

صاحب‌خبر -

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در نهبندان: نامزدها به مردم فرصت طرح سؤال دهندصابری نماینده سابق مجلس در حوره انتخابیه نهبندان  و سربیشه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  با بیان اینکه کاندیدا‌های انتخاباتی بایستی در سخنرانی هایشان به تشریح کلی طرح هایشان بپردازند گفت:پرسش و پاسخ با مردم و اقشار مختلف باید در اولویت‌های تبلیغاتی نمایندگان باشد، اما آن‌چه مهم‌تر است پاسخگویی نامزد در تمام مراحل بعد از انتخابات است.

او با اشاره به اینکه در جریان  انتخابات و دوره نمایندگی عملشان بیشتر از حرفشان باشد.افزود: نامزد‌های انتخاباتی باید در وعده‌ها و قول‌هایی که می‌دهند جانب عمل گرایی را رعایت کنند.

صابری بابیان اینکه کاندیدا‌های انتخاباتی از دادن وعده‌ها و قول‌هایی که توان اجرایی آن را ندارند و یا قانون اجرای آن‌ها وجود ندارد بپرهیزند، افزود: عدم اجرای وعده‌ها از سوی نامزد‌ها باعث دلسردی و گله مندی مردم می شود.

به گفته صابری نامزد‌های انتخاباتی بایستی قول‌هایی در حد توان خود بدهند و به طور کلی عملشان بیشتر از حرفشان باشد.

نماینده سابق شهرستان نهبندان با اشاره به اینکه شفافیت گونه‌های متفاوتی دارد اظهار کرد: در بحث هزینه‌های تبلیغات باید شفافیت وجود داشته باشد و همچنین مخارج تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها معقول باشد تا مردم از منابع و مخارج تبلیغاتی نامزد‌ها مطلع شوند.

بر اساس گزارش‌های غیررسمی تا این لحظه صلاحیت ۲۲ نفر در حوزه بیرجند درمیان و خوسف، هفت نفر در حوزه قائنات و زیرکوه، ۱۲نفر در حوزه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه و ۱۰ نفر در حوزه نهبندان و سربیشه برای شرکت در این انتخابات تایید شده است.

هر چهار حوزه انتخابیه خراسان جنوبی دارای یک نماینده در مجلس هستند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

نظر شما