شناسهٔ خبر: 37885470 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برنامه ریزی جشنواره فجر، باید تداعی کننده شور و نشاط انقلابی باشد

پیرسبزی با اشاره به فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، ادامه داد: برنامه ریزی جشنواره فجر امسال باید به شکلی باشد که شور و نشاط فجر انقلاب در جشنواره فجر تبلور یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» امروز (8 بهمن) در نشست هماهنگی برنامه های جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر همزمان با جشنواره بین اللملی فجر در استان برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته های چندگانه برگزاری جشنواره فیلم فجر در قالب ستاد اجرایی جشنواره تشکیل شده است.

 

وی با اشاره به فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، ادامه داد: برنامه ریزی جشنواره فجر امسال باید به شکلی باشد که شور و نشاط فجر انقلاب در جشنواره فجر تبلور یابد.

 

پیرسبزی در ادامه با تاکید بر برگزاری نشست های تخصصی جشنواره در کمیته های روابط عمومی، تبلیغات و مستند سازی، اجرایی، پشتیبانی، ارزیابی و ... خواستار اجرایی شدن مقدمات لازم جشنواره فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای برگزاری هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره ها را یک فرصت دانست و گفت: سیاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره بر سه محور حمایت، نظارت و هدایت است و باید انجمن ها و مجموعه های وابسته به فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت شوند.

 

شایان ذکر است در این نشست مسئولین کمیته های اجرایی جشنواره فیلم فجر استان کهگیلویه و بویراحمد به ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره در حوزه کاری خود پرداختند.

پایان پیام/ 82

نظر شما