شناسهٔ خبر: 37885390 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فخری: شمشیربازان درآمد خود را از لیگ دارند / پاکدامن مصدوم است

آتنا خلیلی

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: در آمد شمشیربازان از لیگ برتر است و اگر نسبت به لیگ گلایه داشته‌اند از این بابت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، پیمان فخری در حاشیه مراسم عزاداری ایام فاطمیه که در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: تیم ملی سابر ایران مسابقات جام جهانی لهستان را یکم تا سوم اسفند پیش رو دارد سپس پانزدهم تا هفدهم در  ایتالیا و یکم تا سوم فروردین در مجارستان شرکت می‌کند.

فخری در پاسخ به این پرسش که در چه صورت سهمیه تیمی المپیک ۲۰۲۰ قطعی می‌شود، گفت: باید در جام جهانی لهستان جزو چهار تیم قرار بگیریم و یا کلا در هر دو جام جهانی لهستان و ایتالیا جزو شش کشور برتر قرار بگیریم، در آن صورت کار تمام است و سهمیه را می‌گیریم.

او در مورد گلایه سابریست‌ها نسبت به بلاتکلیفی لیگ تاکید کرد: بخش اعظم درآمد قهرمانان از لیگ است و اگر گلایه دارند از این بابت است که چرا باید از این درآمد محروم شوند. دیروز جلسه‌ای در فدراسیون بود و قرار شد لیگ از ۲۰ بهمن آغاز شود.

سرمربی تیم ملی در مورد مصدومیت پاکدامن نیز بیان کرد: پاکدامن در قهرمانی کشور شرکت نکرد و تحت درمان است. آسیب دیدگی از مچ پا داشت که در جام جهانی مصر تشدید شد. او کارهای فیزیوتراپی و درمانی انجام می‌دهد و از این رو تشخیص دادیم در قهرمانی کشور شرکت نکند.

فخری در پاسخ به این پرسش که چرا باید نفرات اصلی تیم ملی در قهرمانی کشور شرکت کنند؟ تاکید کرد: ما تمرینات خود را به هیچ عنوان برای قهرمانی کشور کم نکرده‌ایم، اصلا برای ملی پوشان مهم نبود چون تمرکز خود را برای کسب سهمیه  گذاشته‌اند.

انتهای پیام

نظر شما