شناسهٔ خبر: 37885352 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جزئیات مراسم تجمع عزاداران فاطمی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

تجمع عزاداران فاطمی با حضور عزاداران و هیئت‌های مذهبی در ۴ نقطه تهران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تجمع عزاداران فاطمی با حضور هیأت‌های مذهبی در 4 نقطه از تهران برگزار خواهد شد.

* میدان هفت تیر

این مراسم از ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه با‌عنوان اجتماع بزرگ هیأت‌های عاشورایی فاطمی و یادبود شهدای مقاومت با حضور منصور ارضی، محمود کریمی، سعید حدادیان، حسین سازور و احمد نیکبختیان در میدان هفت‌تیر برگزار می‌شود.

* میدان فاطمی

از ساعت 12 روز چهارشنبه تجمع عزاداران فاطمی با سخنرانی آیت‌الله کاظم صدیقی و مدیحه‌سرایی محسن طاهری، عبدالرضا هلالی، امین مقدم، روح‌الله بهمنی و محمدحسین حدادیان در میدان فاطمی (جهاد) برگزار می‌شود. این مراسم همراه با اقامه نماز ظهر و عصر خواهد بود.

* میدان امام خمینی(ره)

مراسم بدرقه فاطمه به همت هیأت الرضا(ع) برگزار خواهد بود که با حرکت دسته‌عزاداری از ساعت 13:30 از میدان فردوسی آغاز می‌شود و تا میدان امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت.

تجمع عزاداران در میدان امام خمینی(ره) از ساعت 15 با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری آغاز خواهد داشت و حسین سیب‌سرخی، عبدالرضا هلالی و حمید علیمی مدیحه‌سرایی خواهند کرد.

* شهرری

در شهرری نیز اجتماع عظیم هیأت‌های مذهبی این شهرستان، روز چهارشنبه 9 بهمن‌ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود. در این مراسم حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان سخنرانی خواهد داشت و محمد نبوی و امیر نعمیمی مدیحه‌سرایی می‌کنند.

این مراسم در  بقعه شیخ صدوق (ره) واقع در شهرری، سه‌راه ورامین، خیابان ابن بابویه(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما