شناسهٔ خبر: 37883350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)

اعزام ۳۰ مبلغ به نقاط مختلف استان همدان

حجت الاسلام کیانی گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، ۳۰ مبلغ اعزامی از قم در اقصی نقاط همدان به امر تبلیغ خواهند پرداخت.

صاحب‌خبر -

«حجت‌الاسلام علی مراد کیانی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شسبتان در همدان گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، 30 مبلغ اعزامی از قم در اقصی نقاط  استان همدان به امر تبلیغ خواهند پرداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه تعدادی از مبلغین در سطح مدارس، فعالیت تبلیغی خواهند داشت گفت: مبلغین و روحانیون مستقر و طرح هجرت شهرستان همدان نیز در این ایام فعال خواهند بود.

کیانی با اشاره به اینکه همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)، همه مساجد شهر مراسم عزاداری خواهند داشت گفت: مسجد مهدیه و حسینیه امام خمینی(ره) در این ایام ویژه‌برنامه‌ خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در سطح شهر حدود 190 مسجد وجود دارد که همگی دارای روحانی هستند عنوان کرد: از این تعداد 150 مسجد همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) فعال بوده و دارای برنامه‌های مختلفی خواهند بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: همزمان با شام غریبان شهادت حضرت زهرا(س)، طرح پیاده روی «حرم تا حرم» با محوریت تشییع نمادین پیکر مطهر حضرت زهرا(س) از حرم امامزاده عبدالله(ع) به آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) انجام می‌شود.

کیانی ادامه داد: این مراسم روز چهارشنبه،9 بهمن ماه پس از نماز مغرب و عشا از محل امامزاده عبدالله(ع) همدان آغاز می‌شود، روز شهادت حضرت زهرا(س) نیز، سینه زنی هیئات مذهبی در میدان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

 

 

 

پایان پیام/ 580

نظر شما