شناسهٔ خبر: 37879028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان:

همایش ناظم‌الاطباء کرمانی خرداد ۹۹ برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: همایش ناظم‌الاطبا که در پی شهادت سپهبد سلیمانی و برگزاری آیین تشییع ایشان در کرمان، لغو شده بود قرار است هفتم خرداد ماه سال آینده برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا علیزاده در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام فاطمیه(س) و شهادت سپهبد سلیمانی بیان کرد: «از سوی دبیرخانه‌ی انجمن مفاخر فرهنگی استان کرمان زمان برگزاری همایش ناظم‌الاطباء کرمانی اعلام شد».

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: «قرار بود این همایش چهاردهم دی‌ماه ۱۳۹۸ و با حضور جمعی از چهره‌های مطرح ملی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شود».

وی ادامه داد: «در پی شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان‌شان و از آنجا که جمع کثیری از اهالی فرهنگ و هنر استان کرمان خواستار شرکت در آیین تشییع این سردار بزرگ بودند، برگزاری این همایش لغو شد».

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان این‌که مرحوم علی‌اکبرخان نفیسی معروف به ناظم‌الاطباء از بزرگ‌ترین مفاخر کرمان است گفت: «براساس گزارش دبیرخانه‌ی انجمن مفاخر فرهنگی استان کرمان، همایش ناظم‌الاطباء کرمانی سال آینده برگزار می‌شود».

وی با اشاره به اعلام دبیرخانه انجمن مفاخر فرهنگی استان کرمان بیان کرد: «اعضای کمیته علمی این انجمن پس از بحث و تبادل نظر در جلسه‌ی اخیر خود، تصمیم گرفتند که همایش مذکور هفتم خرداد ماه سال ۱۳۹۹ برگزار شود».

 

 

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما