شناسهٔ خبر: 37878122 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

احتمال سفر رییس جمهور به ایلام درهفته اینده

احتمال سفر رییس جمهوری سه شنبه هفته آینده ۱۵ بهمن ماه سال جاری به این استان قوت گرفته است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام گفت: در نامه ارسالی معاون هماهنگی و پیگیری دفتر رییس جمهوری به دبیر هیات دولت اعلام شده است که به احتمال قوی سفر حجت‌الاسلام والمسلمینحسن روحانی به استان ایلام روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه در ایام الله دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد.
قاسم سلیمانی افزود: این سفر فرصتی مغتنم برای حضور نهادها، ارگان ها، بنیاد‌ها و شرکت‌های مهم کشور در استان برای سرمایه گذاری خواهد بود و استان باید از این فرصت مهم برای ارائه طرح‌ها و پروژه‌های توجیه دار جهت سرمایه گذاری نهایت استفاده را ببرد.
وی با بیان اینکه سفر رییس جمهوری روند توسعه استان را شتاب بیشتری می‌بخشد، تاکید کرد: رییس جمهوری حدود یک سال است قصد سفر به این استان را دارد، اما هر بار به دلایلی این سفر به تاخیر می‌افتد.
در دی ماه امسال ۲ بار سفر قطعی رییس جمهور به استان ایلام لغو شده است که یکبار به علت ترور سردار سلیمانی و شرکت در آیین تشیع پیکر این شهید گرانقدر و بار دیگر به علت شرایط کاری بوده است.
افتتاح پروژه‌های شیرین سازی پتروشیمی، فولادگستر آتنا کوشاب غرب چرداول، سد گلال و مجموعه‌ای از دیگر طرح‌ها به صورت ویدیو کنفرانس از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رییس جمهوری به استان ایلام است.

نظر شما