شناسهٔ خبر: 37877759 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ناهید کیانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نیاز می‌دیدم مدتی دور از تیم ملی باشم/ حضور در المپیک اگر برای همه آرزو باشد، برای من هدف است

فریبا جلیل‌خانی

تکواندوکار تیم ملی ایران گفت: حضور در المپیک اگر برای همه آرزو باشد برای من با وجود همه روزهای خوب و بدی که سپری کردم یک هدف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناهید کیانی، عضو تیم ملی تکواندو بانوان، درباره حضور مجدد در ارد‌و‌های تیم‌ملی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا و قهرمانی جهان کمی از نظر روحی بهم ریختم بخاطر همین در انتخابی‌های بعدی متاسفانه باختم و نتوانستم در اردوها باشم. البته خودم هم نیاز می‌دیدیم کمی به دور از تیم‌ملی‌باشم اما به هر جهت به اردوها هم دعوت نشدم.

او ادامه داد: البته در این یک سال به خوبی تمرین کردم و خودم را چه از نظر روحی و چه از نظر فنی آماده کردم امیدوارم بتوانم نماینده خوبی هم برای کشورم در رقابت‌های پیش‌رو باشم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک نیز گفت: شرط حضور در گزینشی المپیک عملکرد خوب در رقابت‌های قهرمانی آسیاست. حضور در المپیک اگر برای همه آرزو باشد برای من با وجود همه روزهای خوب و بدی که سپری کردم یک هدف است. 

وی در پایان افزود: در این فرصت تلاش می‌کنم به پیک اصلی خودم برسم تا کادرفنی برای انتخابی المپیک من را بدون تردید انتخاب کنند و در این صورت هم همه  تلاشم کسب سهمیه خواهد بود. 

بیشتر بخوانید:

نظر شما