شناسهٔ خبر: 37877675 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارائه تولیدات کیف و کفش و لباس چند استان در نمایشگاه اراک

نمایشگاه کیف و کفش و لباس با حضور تولیدکنندگان چند استان در اراک آغاز به کارکرد.

صاحب‌خبر -

ارائه تولیدات کیف و کفش و لباس چند استان در نمایشگاه اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نمایشگاه لباس کیف و کفش از شب گذشته با حضور تولید کنندگان استان‌های مختلف در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در اراک گشایش یافت.

قهرمانی مجری نمایشگاه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با هدف ارائه اجناس ایرانی و حمایت از تولیدات ملی این نمایشگاه را برگزار کردیم و مردم می‌توانند.

قهرمانی افزود: نمایشگاه لباس کیف و کفش با حضور دست اندر کاران تولید و عرضه لباس از استان‌های مرکزی قم، اصفهان و تهران در نمایشگاه بین المللی غرب کشور در اراک آغاز به کار کرده است.

او اضافه کرد: این نمایشگاه تا روز جمعه در سالن پارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای خرید و بازدید عموم دایر است.

در این نمایشگاه همچنین انجمن طراحان مد و لباس استان مرکزی در قالب طراحی و نمایش مانتو با پارچه‌های سنتی ایرانی و نمایش آثار فاخر طراحان مد و لباس استان در این نمایشگاه حضور و مشارکت دارند.

تولید کیف و کفش و لباس از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است که می‌توان با بهره گیری از این مقوله و ظرفیت‌های آن علاوه بررونق تولید در داخل و کمک به اقتصاد کشور روی صادرات هم برنامه ریزی کرد چرا که کشور ایران از توانمندی‌های خوبی در زمینه تولید کیف و کفش و لباس برخوردار است.

انتهای پیام/ ج

نظر شما