شناسهٔ خبر: 37877574 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو بیان شد؛

تاجگردون: در اجرای طرح معیشتی، سلیقه افراد حاکم است / مردم تکلیف خود را نمی‌دانند

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ در مجلس گفت: در زمینه اجرای طرح معیشتی بارها از دولت سوال کردیم اما پاسخ قانع‌کننده‌ای تاکنون دریافت نشده است لذا این امر نشان می‌دهد در اجرای این طرح سلیقه افراد حاکم است.

صاحب‌خبر -

غلامرضا تاجگردون در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به نارضایتی از توزیع یارانه معیشتی بین مردم گفت: بنده هم نظرم بر این است که عددی که به عنوان طرح معیشتی منظور شده شفاف نبوده و چارچوب مشخصی ندارد.

وی افزود: ما نیز در این زمینه از دولت بارها سوال کردیم اما پاسخ قانع‌کننده‌ای تا کنون دریافت نشده است لذا این امر نشان می‌دهد در اجرای این طرح سلیقه افراد حاکم است و مردم تکلیف خود را نمی‌دانند .

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ تصریح کرد: روز گذشته فردی به بنده مراجعه کرده و گفت که تنها به خاطر داشتن یک خودروی پراید و پرداخت قبوض این خودرو مشمول دریافت یارانه معیشتی نشده است .

این نماینده مجلس بیان داشت :در حال حاضر به هیچ وجه معلوم نیست که چه شخصی یارانه معیشتی را دریافت و چه شخصی دریافت نمی‌کند. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به اعتقاد بنده دولت باید روش خود را در پرداخت یارانه معیشتی تغییر دهد و قطعاً مجلس هم این رویه را در بودجه سال ۹۹ تغییر خواهد داد.

وی تاکید کرد: احتمالامجلس به پیشنهاد تغییرات در یارانه معیشتی رای مثبت بدهد.

گفتنی است کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ پیرو جلسه عصر دیروز خود مصوب کرد که باید یارانه معیشتی بنزین در سال آینده به همه یارانه بگیران به طور مساوی اختصاص یابد و به افراد تحت پوشش کمیته و بهزیستی ۲۰ درصد بیشتر تعلق گیرد.

 

نظر شما