شناسهٔ خبر: 37877256 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

غلامرضا عنایتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد استقلال در آسیا فوق‌العاده بود/ قضاوت داوران روی جایگاه ما در جدول تاثیر گذاشته است/ تنها هدف ما صعود به لیگ برتر است

مهاجم اسبق استقلال گفت: از کیفیت لیگ راضی نبودم ولی احساس می‌کنم کمی شرایط فرق کرده و رفته رفته ان‌شاءالله اوضاع بهتر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ غلامرضا عنایتی، سرمربی تیم سرخ‌پوشان پاکدشت، درباره آخرین وضعیت این تیم در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه نیم فصل اول خوب بودیم و الان هم شرایط مطلوبی داریم اما در چند بازی اخیر از داوری ضربه خوردیم که واقعا روی جایگاه ما در جدول رده بندی خیلی تاثیر گذاشت. اما هنوز فرصت داریم و تلاش می‌کنیم جایگاه خودمان را بهتر کنیم.

او درباره هدف‌گذاری باشگاه برای آینده این تیم اظهار کرد: هدف من و سایر دوستانم حضور در لیگ برتر است و قطعا برای محقق شدن آن هم تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت. حتی اگر این اتفاق هم در این فصل روی ندهد برای فصل بعدی این هدف را دنبال خواهیم کرد.

عنایتی در مورد مدت قراردادش نیز گفت: از آنجایی که عضوی از باشگاه هستم کماکان کنار تیم هستم و نگرانی در خصوص زمان قراردادم نیست. مهم اهداف باشگاه است که باید به خوبی و با برنامه دنبال شود. به زودی هم اسم تیم را تغییر خواهیم داد و حتی به فکر تغییر رنگ لباس تیم هم هستیم که ان‌شاءالله از فصل آینده با یک تغییر اساسی در مسابقات حاضر خواهیم شد.

بازیکن اسبق استقلال درباره کیفیت لیگ برتر امسال نیز بیان کرد: امسال در نیم فصل اول لیگ پر حاشیه‌ای را داشتیم و اصلا از نظر فنی لیگ خوبی نداشتیم. من بشخصه از کیفیت لیگ راضی نبودم ولی احساس می‌کنم کمی شرایط فرق کرده و رفته رفته ان‌شاءالله اوضاع بهتر خواهد شد.

وی در مورد شانس قهرمانی تیم‌ها گفت: تیم‌های مدعی امسال زیاد هستند. الان سپاهان، تراکتور، استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی‌اند ولی باید تا پایان فصل منتظر ماند و دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

عنایتی در پایان درخصوص دیدار استقلال و الکویت گفت: با اینکه بازی خارج از خانه بود و شرایط قبل از بازی‌ هم تعریف چندانی نداشت ولی بازیکنان فوق‌العاده بازی کردند و نتیجه خوبی هم کسب کردند. 

بیشتر بخوانید:

نظر شما