شناسهٔ خبر: 37877142 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نیاز به حضور دانشجویان برای تولید رنگ‌های نانویی

مدیر بازرگانی یک شرکت نانویی تولید رنگ گفت: از طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان استقبال می‌کنیم چراکه امکانات خوبی در زمینه تحقیقاتی داریم.

صاحب‌خبر -
امین عاشوری مدیر بازرگانی یک شرکت نانویی تولید رنگ در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تولیدات ما مربوط به رنگ‌های نانویی است که از کیفیت و قدرت بسیار بالایی در دمای بالا و پایین کوی برخوردار است.

او بیان کرد: یک نمونه محصول ما مربوط به رنگ هواپیمایی است که با تولید آن از خروج ارز بسیار جلوگیری کرده است چرا که این رنگ‌ها از خواص کیفی بسیار بالایی برخوردارند و در مقابل شرکت‌ها تراز اول در دنیا که رقبای خارجی ما هستند برابری می‌کند.

عاشوری ادامه داد: رنگ هواپیمایی که تولید می‌کنیم این خاصیت را دارد مه بتواند از دمای منفی ۵۷ تا مثبت ۷۰ درجه را تحمل کرده و ظاهر خوبی داشته باشد این رنگ‌ها مقاوم به روغن‌های مخصوصی هستند که ما با این خواص نانویی توانستیم این شرایط را ایجاد کنیم.
 

مدیر بازرگانی یک شرکت نانویی تولید رنگ تصریح کرد: علاوه بر این‌ها ما تولید کننده رنگ‌های خودرویی و همچنین تولید رنگ‌هایی برای شرکت‌های فولاد کشور از جمله فولاد مبارکه اصفهان و شرکت‌های رزین سازی داشته‌ایم.

او بیان کرد: من به عنوان یک نماینده یک شرکت صنعتی نانویی می‌گویم که اگر دانشجویانی که طرح‌ها و ایده‌هایی در زمینه رونق تولیدات صنعتی دارند میتوانند با ما همکاری کنند و ما از آن‌ها استقبال می‌کنیم چرا که از تمامی امکانات در بحث تحقیقاتی برخورداریم و آمادگی‌های لازم را برای ورود آن‌ها داریم.

عاشوری گفت: ما در زمینه تهیه مواد اولیه با مشکل مواجه هستیم بنابر این اگر کسانی بتوانند در زمینه تولید آن‌ها به ما کمک کنند می‌توانند تاثیر به سزایی در میزان تولیدات ما نیز داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما