شناسهٔ خبر: 37876927 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

رد مذاکره با آمریکا نظر قطعی نظام و پذیرفته شده از سوی همه مسئولین است

خبرگزاری میزان- معاون امور بین‌الملل موسسه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: موضع همیشگی نظام جمهوری اسلامی ایران قبل و بعد از شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر این بود که با آمریکا بخصوص ترامپ مذاکره‌ای نخواهیم داشت و این نظر قطعی نظام و پذیرفته شده از سوی همه مسئولین خواهد بود. 

صاحب‌خبر -
رد مذاکره با آمریکا نظر قطعی نظام و پذیرفته شده از سوی همه مسئولین است محسن پاک‌آئین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره گفت: موضع همیشگی نظام جمهوری اسلامی ایران قبل و بعد از شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر این بود که با آمریکا بخصوص ترامپ مذاکره‌ای نخواهیم داشت و این نظر قطعی نظام و پذیرفته شده از سوی همه مسئولین خواهد بود. 
 
وی افزود: سالیان متمادی است که آمریکا علیه ملت و کشور ایران خصومت می‌کند و با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه اخیر که با انگیزه فشار حداکثری علیه ملت ایران است فرصت مذاکره دیگری باقی نمی‌ماند.
 
معاون امور بین‌الملل موسسه فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی و اعلام رسمی پنتاگون(وزارت جنگ آمریکا) مبنی بر صدور دستور مستقیم حمله از سوی رئیس جمهور آمریکا و شادی آن‌ها از این موضوع قطعاً مذاکره هیچ موضوعیت و البته فایده‌ای هم ندارد. با توجه به ماهیتی که از آمریکا می‌شناسیم یقینا مذاکره با این رژیم نتیجه‌ای نخواهد داشت.
 
پاک آئین ضمن تاکید بر تقویت ظرفیت‌های موجود ادامه داد: بهترین سیاست این است که برای مقاوم سازی با توجه به ظرفیت‌های درونی کار کنیم و با نگاه به دوستان فراوانی که در دنیا داریم با آن‌ها کار کنیم تا بتوانیم همچون همیشه از مرحله فعلی با عزت و موفقیت خارج شویم.
 
انتهای پیام/

نظر شما