شناسهٔ خبر: 37876526 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اولاد: قطعا برای مدال طلا به پارالمپیک توکیو می‌روم

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش پارادوومیدانی گفت: فدراسیون نابینایان تا الان در پارالمپیک مدال طلا کسب نکرده است و امیدوارم من اولین نفر باشم که این افتخار را کسب می کنم.

صاحب‌خبر -

مهدی اولاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط اردویی تیم ملی پارادوومیدانی اظهار داشت: شرایط خوبی برای من و حامد امیری فراهم است و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. خوشبختانه دیگر لازم نیست در آب‌وهوای سرد تهران تمرین کنیم و این برنامه برای ما تدارک دیده شده تا بتوانیم با برگزاری اردوها در کیش بدن خود را با شرایط توکیو تطبیق دهیم. تمرینات خیلی منظم و متوالی برای ما پیش رفته است.

وی ادامه داد: کم‌وکاستی‌هایی در اردوی قبلی وجود داشت و با صحبت‌هایی که با مسئولان انجام دادیم، آنها را در این اردو برای برطرف کردند. الان با آرامش بیشتری تمرین می‌کنیم. از آنجایی که پیگیر تمرینات بدنسازی هستم، بنا به تشخیص مربی‌ام تصمیم گرفتیم در مسابقات بین‌المللی امارات شرکت نکنم، چون این رقابت‌ها سود چندانی برای من ندارد. قرار شده تا ۲۲ اسفند اردو‌های ما به صورت مداوم در جزیره کیش ادامه داشته باشد.

ملی‌پوش پارادوومیدانی تصریح کرد: امیدوارم بهترین عملکرد را در پارالمپیک توکیو داشته باشم. فدراسیون نابینایان تا الان در پارالمپیک مدال طلا کسب نکرده است و امیدوارم من اولین نفر باشم که به این هدف مهم می‌رسم. قطعا برای مدال طلا می‌جنگم. به دلیل مصدومیت نتوانستیم در المپیک ریو شرکت کنم و می‌خواهم با بهترین وضعیت بدنی به توکیو بروم. البته خوب می‌دانم کار سخت‌تری دارم. علاوه بر این رقیبانی دارم که در جای خود مدعی هستند اما با این حال تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم.

انتهای پیام/

نظر شما