شناسهٔ خبر: 37876214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

احداث ۷ مدرسه در ناحیه یک اهواز

فاطمه سعدیان

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به احداث هفت مدرسه در این ناحیه گفت: علاوه بر این هفت پروژه در حال احداث، سه پروژه آموزشی دیگر نیز در مرحله انعقاد تفاهم‌نامه هستند.

صاحب‌خبر -

صادق نیسی‌گمراوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ناحیه یک اهواز با توجه به گستردگی و وسیع بودن این منطقه در سطح استان و با توجه به توسعه یافتن فضاهای مسکونی شهری که فاقد مدرسه برای دانش آموزان هستند، با همکاری اداره کل نوسازی و خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت چند مدرسه در این ناحیه اقدام کردیم.

وی افزود: حدود هفت مدرسه و پروژه آموزشی در ناحیه یک در مناطق روستایی و شهری در حال احداث هستند. در برخی مناطق روستایی نبود مدرسه، منجر به ترک تحصیل دانش آموزان دختر در مقاطع متوسطه شده بود. اما خوشبختانه هم اکنون در حال احداث چند مدرسه در مناطق روستایی هستیم تا از ترک تحصیل دانش آموزان جلوگیری شود. همچنین با توجه به تراکم جمعیت در شهر اهواز، دو پروژه بسیار مهم در دستور کار قرار خواهند گرفت.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در پایان گفت: تا مهر ماه سال آینده همه پروژه‌های در حال احداث در ناحیه یک اهواز به بهره برداری می‌رسند. همچنین علاوه بر این هفت پروژه برای سه پروژه آموزشی دیگر نیز در مرحله انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های مربوطه هستیم. با این حال و با توجه به تراکم جمعیت دانش آموزی، این چند پروژه در حال احداث کافی نیستند چرا که مناطق حاشیه شهر همواره مهاجرپذیر هستند.

انتهای پیام

نظر شما