شناسهٔ خبر: 37876148 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری نهمین نمایشگاه توانمندیهای تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی

نهمین نمایشگاه توانمندیهای تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان سه شنبه در مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد اروند آغاز به کار خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند دیروز در حاشیه بازدید از مراحل آماده سازی نمایشگاه توانمندیهای تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی گفت: در نمایشگاه مذکور بیش از ۱۲۰ واحد صنعتی و مهندسی در سطح استان آخرین دستاورد های خود را به نمایش می گذارند که سهم منطقه آزاد اروند ۴۰ واحد تولیدی در این نمایشگاه خواهد بود .

او با اشاره به اینکه این واحد ها شامل واحد های دانش بنیان ،تولیدی و صادراتی می شود افزود: هیات های تجاری از کشور های همسایه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و با توجه به پتانسیل های صنعتی استان انتظار می رود نتایج بسیار خوبی از نشست های دو و چند جانبه برای صنعت گران خوزستان حاصل گردد .

سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در پایان گفت: نهمین نمایشگاه توانمندیهای تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان از هشتم گشایش می یابد و تا یازدهم بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان بازدیدکنندگان ، تجار و صنعت گران خواهد بود .

انتهای پیام/ د

نظر شما