شناسهٔ خبر: 37875138 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

اخبار کوتاه اجتماعی

صاحب‌خبر -


تحول بزرگ با اجرای طرح کاهش مجازات حبس
دادستان تهران با حضور ۱۲ ساعته در مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ با چهار هزار نفر از مددجویان به‌صورت حضوری دیدار و به حل مشکلات قضایی آنان پرداخت. القاصی در این بازدید گفت: با اجرای طرح کاهش مجازات حبس، تحول عظیمی در اعمال مجازات‌ها ایجاد می‌شود.
ورود حدود 8 میلیون گردشگر به کشور
 از ابتدای سا‌ل‌جاری
میراث آریا- معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری گفت: سال گذشته 7/8 میلیون گردشگر خارجی داشتیم که نسبت به سال 96، شاهد رشد 52 درصدی بودیم، این درحالی است که در 10 ماهه امسال نیز شاهد ورود بیش از 7 میلیون و850 هزار گردشگر خارجی به کشور هستیم که با کل سال قبل برابر شده است.
تعیین تکلیف رتبه‌بندی نیروهای آموزشی
شاغل در بخش اداری تا مهر ۹۹
ایسنا- وزیر آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف رتبه‌بندی برای نیروهای آموزشی شاغل در بخش اداری گفت: ما با ابلاغ آیین‌نامه‌ای، آنها را مخیر می‌کنیم که اگر بخواهند در شغل اداری بمانند و به شغل اداری تبدیل وضعیت دهند و یا به شغل آموزشی برگردند. تا مهر ۹۹ فرصت دادیم این افراد همچنان به کار خودشان ادامه دهند و اگر تمایل به انتقال داشتند از مهر ۹۹ به مدرسه بروند.
 چینی‌ها برای ورود به ایران باید کارت سلامت
داشته باشند
ایرنا- معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: شهروندان چین برای ورود به ایران باید کارت سلامت داشته باشند البته هنوز به مرحله اضطرار بیماری کرونا نرسیده‌ایم و جای نگرانی نیست اما جای هوشیاری هست.
رفع مشکل در دسترس نبودن پزشکان
 در ایام تعطیل آخر سال
فارس- معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: هر ساله با فرا رسیدن تعطیلات ابلاغیه‌هایی را برای پزشکان ارسال مى‌کنیم که برنامه‌های سفر خود را اعلام کنند تا با توجه به شرایط، بتوانیم با جایگزین کردن پزشکان دیگر مشکل نبود یک پزشک را رفع کنیم.

نظر شما