شناسهٔ خبر: 37875104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

سازه های شهری باید متناسب با معماری ایرانی و اسلامی باشند

حجت الاسلام حسینی ضمن تاکید بر نظارت سازه ها در شهر یاسوج، یادآور شد: باید سازه ها متناسب با معماری ایرانی و اسلامی باشد تا ماندگار شده و شهر توسعه پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید نصیر حسینی» شامگاه امروز (7 بهمن) در نشست رئیس و اعضای شورای شهر یاسوج که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: انتظار می رود اعضای شورای شهر به جهت رفع مشکلات مردم تلاش شبانه روزی داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کشور و نظام ما در مقطع تاریخی و حساسی قرار گرفته، گفت: امروز همه تلاش دشمنان به منظور ایجاد مشکلات برای مردم به کار گرفته شده که اگر بد عمل کنیم، آثار سوء و زیان باری برای جامعه خواهد داشت.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه انسان های ارزشمندی خون خود را فدا کردند تا این انقلاب به اهداف خود دست پیدا کند، اضافه کرد: دشمنان لحظه ای دست از توطئه بر نمی دارند و ما وظیفه سنگینی در قبال خدمت به مردم داریم.

 

حجت الاسلام حسینی تسهیل و روان سازی مشکلات و فرهنگ مردم را یک ضرورت دانست و ادامه داد: باید تلاش کرد تا مردم در مسیر فرهنگ و معنویت قرار گیرند.

 

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه شهر یاسوج قلب استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود، اضافه کرد: باید کار و فعالیت، خدمات رسانی و کارهای زیربنایی و نظم و انظباط در این شهر به درستی انجام گیرد، تا الگویی برای دیگر شهرستان های استان باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: شهر یاسوج دارای بسترهای خوبی در همه زمینه هاست و باید افراد توانمند در زمینه های مختلف به کار گرفته شوند.

 

حجت الاسلام حسینی ضمن بیان اینکه باید افق دید باز باشد، اظهار داشت: باید تمرکز زدایی از بین برود تا شاهد ترافیک و تراکم در سطح شهر نباشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر نظارت سازه ها در شهر یاسوج، یادآور شد: باید سازه ها متناسب با معماری ایرانی و اسلامی باشند تا ماندگار شده و شهر توسعه پیدا کند.

 

وی توسعه و ارزش گذاری به مسائل فرهنگی شهر را مهم دانست و گفت: باید بحث مسجد و توجه به حوزه فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.

پایان پیام/ 82

نظر شما