شناسهٔ خبر: 37874790 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

سربازان جبهه فرهنگی یک لحظه غفلت، جهالت و سکوت نباید داشته باشند

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه جبهه فرهنگی انقلاب ظرفیت های خوب و ارزشمندی برای نظام محسوب می شود، گفت: سربازان جبهه فرهنگی یک لحظه غفلت، جهالت و سکوت نباید داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید نصیر حسینی» عصر امروز (7 بهمن) در نشست جمعی اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: اعضای جبهه فرهنگی انقلاب استان در مسیر انقلاب، ولایت، ارزش دینی و تحقق آرمان های انقلاب و نظام تلاش های خوب و قابل تقدیری انجام می دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جبهه فرهنگی انقلاب ظرفیت های خوب و ارزشمندی برای نظام محسوب می شود، گفت: طبق گزارش ارائه شده از طرف دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان می توان از این ظرفیت ها در راستای توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد در همه زمینه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... استفاده کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: کشور و ملت ما تاریخ ساز بوده و دارای آرمان ها و اهداف بلندی هستیم که نوید آینده ای روشن را می دهد.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه نظام و انقلاب ما عادی نیست و در نقطه ای از تاریخ قرار گرفتیم که عادی نیست، گفت: دشمنی دشمنان نظام و انقلاب هم عادی نیست، مقاومت ما هم عادی نیست، چون شیوه های مقابله تغییر کرده است.اگر شرایط عادی بود امروز با وجود این همه هجمه و حمله باید شکست می خوردیم.

 

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه برای انقلابی فعالیت داشتن نمی توان به صورت عادی کار کرد، ادامه داد: امروز دشمن با همه ظرفیت ها و امکانات به میدان مبارزه با ایران اسلامی آمده و باید هوشیار و بیدار باشیم.

 

وی اذعان داشت: دشمنان از آسمان و زمین، از طریق فرهنگ، اقتصاد، سیاست و همه زمینه ها در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مردم هستند، ما به عنوان سربازان جبهه فرهنگی یک لحظه غفلت، جهالت و سکوت نباید داشته باشیم، چون آثار زیان باری برای کشور و نظام خواهد داشت.

 

حجت الاسلام حسینی دانایی را از ویژگی کشورهای پیشرفته علمی دانست و اظهار داشت: یک کشور دانا پیشرفته بوده و کارهای بسیاری می تواند انجام دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کشوری که از لحاظ علمی، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی ورشکسته شد، در دنیا هیچ جایگاهی نخواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های خوب و ارزشمندی در بسیاری از زمینه ها دارد، گفت: با توجه به سازماندهی خوبی که در جبهه فرهنگی انقلاب استان شکل گرفته، می توان از ظرفیت های جوانان ارزشی در راستای اهداف و برنامه های استان استفاده کرد.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه اندیشه ها و فکر ما الهی است، گفت: باید جهت تحقق آرمان ها و اهداف انبیاء و اولیای الهی تلاش کنیم.

پایان پیام/ 82

نظر شما